اخبار بازی

فصل اول Battlefield 2042 اوایل سال 2022 میلادی آغاز می‌شود

استودیو DICE رسما اعلام کرد قصد ندارد بلافصله پس از عرضه بازی جدید خود، فصل اول Battlefield 2042 را آغاز کند و این محتوا تا پایان سال میلادی جاری عرضه نخواهد شدو حتما باید چند ماه از عرضه اولیه بازی بگذرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

حدودا یک هفته دیگر بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ روانه بازار می‌شود و بدون شک (حداقل در هفته‌های ابتدایی عرضه) جزو عناوین پرفروش بازار خواهد بود و احتمالا یکی از شانس‌های اصلی برای جضور در صدرجدول عناوین پرفروش هفته. استودیو DICE با این بازی مجموعه بتلفلید را وارد فاز لایو سرویس کرده و قرار است این بازی پس از عرضه دائما با Specialistهای جدید، مپ‌های متنوع و بتل‌ پس‎‌های جدید به محتوای این بازی بیافزاید و به نوعی کمبود بخش داستانی را اینگونه پاسخ دهد.

بسیاری از این محتواهای جدید در قالب فصل‌ها به بازی افزوده می‌شوند و بسیاری از طرفداران در انتظار تجربه برنامه‌ها و محتواهایی هستند که سازندگان برای فصل اول بازی در نظر گرفته‌اند. در تازه‌ترین پست منتشر شده در وبسایت الکترونیک آرتز، سازندگان بار دیگر اطلاعات و تکمیلی نهایی را در اختیار مخاطبان قرار دارند تا به آمادگی لازم پیش ار عرضه بازی برسند. هر چند به صورت مختصر و کوتاه درباره برنامه‌های پس از انتشار بازی بحث شد اما، سازندگان این نکته را خاطر نشان کردند که فصل اول Battlefield 2042 زودتر از اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز نمی‌شود و حتما باید چندین ماه از عرضه اولیه بازی بگذرد.

بتلفیلد ۲۰۴۲ روز جمعه ۲۸ام آبان ماه برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S ،Xbox One ،PS5 ،PS4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *