اخبار بازی

Insanity در هفته‌ی آینده منتشر می‌شود

طبق اظهارات یوبیسافت (Ubisoft)، بسته‌ی الحاقی Vaas: Insanity در تاریخ 25 آبان (16 نوامبر) منتشر می‌شود. داستان این بسته‌ی الحاقی بر محوریت ذهن Vaas خواهد بود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از تروفی‌های این بسته‌الحاقی، به نظر می‌رسد که برای دستیابی به تمامی تروفی‌ها ملزم به اتمام فعالیت‌های جانبی این بازی و اتمام چندین و چند باره‌ی آن هستید.

این بسته‌الحاقی به نوعی طراحی شده است که در ابتدا با یک هفت‌تیر ساده آغاز می‌کنید. با پیشروی بیشتر و عمیق‌تر در خاطرات و ذهن Vaas به قابلیت‌های بیشتر و سلاح‌های قدرتمند‌تر دسترسی خواهید داشت. بدون سلاح‌ها و قابلیت‌های جدید احتمال پیشروی تا انتهای این بسته‌ی الحاقی داستانی پایین خواهد بود.

این عنوان Rougelite پیشینه‌ی داستانی Vaas را بررسی می‌کند، از انگیزه‌های او برای تبدیل به شخصیت منفی بازی Far Cry 3 می‌گوید و بحران‌های روحی و روانی او را به تصویر می‌کشد.

10 تروفی به همراه این بسته‌ی الحاقی به بازی Far Cry 6 اضافه خواهند شد. کسانی که قصد دارند تمامی تروفی‌ها را به دست آورند باید در تمامی مناطقی که در این بسته‌ی الحاقی وجود دارند اکتشاف کنند، تمامی آیتم‌های Collectible را پیدا کرده و به قدری این عنوان را تجربه کنند تا موفق به پیدا کردن تمامی سلاح‌ها و ارتقای Weapon Locker تا آخرین سطح شوند.

شما می‌توانید در ادامه لیست تروفی‌های این بسته‌ی الحاقی را مطالعه کنید.

تروفی‌های Silver

  • Freudian Field Day: تمامی سلاح‌ها را در خاطرات Vaas آزاد کنید.
  • Self-Help: تمامی سلاح‌ها را تا آخرین سطح ارتقا دهید.
  • Definition of Insanity: موفق به فرار از ذهن Vaas در پنجمین مرحله شوید.

تروفی‌های Bronze

  • No, I Won: از ذهن Vaas فرار کنید.
  • I Rule This Kingdom: موفق به فرار از ذهن Vaas با حداقل امتیاز 25000 شوید.
  • This Is Your Brain: تمامی مناطق موجود در ذهن Vaas را کشف کنید.
  • Dear Diary: تمامی صفحات مربوط به خاطرات Vaas را پیدا کنید.
  • Puff, Puff, Vaas: تمامی Chibi‌های Vaas را پیدا کنید.
  • So Much for Poetics: تمامی چشم‌اندازهای مربوط به ذهن Vaas را پیدا کنید.

بسته‌ی الحاقی Vaas: Insanity اولین محتوایی است که به همراه Season Pass بازی Far Cry 6 منتشر می‌شود، بسته‌‌های الحاقی Pagan: Control و Joseph: Collapse به ترتیب در ماه ژانویه و مارس سال 2022 منتشر خواهند شد. این بسته‌های الحاقی به صورت جداگانه قابل خرید هستند اما در حال حاضر کمپانی یوبیسافت قیمتی برای آن‌ها اعلام نکرده است.

StarmanSamul
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *