اخبار بازی

کلاس‌های بازی Elden Ring پیش از شروع مرحله‌ی تست معرفی شدند

تصاویری از پنج کلاس موجود در بازی مورد انتظار Elden Ring منتشر شده است، از شخصیت Warrior گرفته که چابک است و دو شمشیر دارد، تا Enchanted Knight و طلسم‌هایش.

کمی پیش‌تر تریلری از گیم‌پلی بازی Elden Ring منتشر شد و مرحله‌ی تست این عنوان نیز از ۲۱ آبان سال جاری (۱۲ نوامبر ۲۰۲۱) آغاز می‌شود. با انتشار تصویری در حساب توییتر رسمی این اثر، از ۵ کلاس قابل استفاده در مرحله‌ی تست رونمایی شد و نوشتند:

در ۷ روز آینده، این پنج Tarnished از دریای مه (Sea of Fog) گذر خواهند کرد.

تصاویر منتشر شده جنگجو (Warrior)، شولیه‌ی افسون‌کننده (Enchanted Knight)، پیشگو (Prophet)، قهرمان (Champion) و گرگ خونین (Bloody Wolf) را نمایش می‌دهند. بر مبنای نمایش‌های قبلی، شخصیت جنگجو دو تیغه‌ی کشنده، یک عصای دو سمت برنده، یک شمشیر سنگین، تیر و کمان خواهد داشت. از طرف دیگر شولیه‌ی افسون‌کننده می‌تواند از طلسم‌های جادویی همچون باران گلوله و تیغ خردکننده، علیه باس‌های مجهز به زره و اسب سوار استفاده کند.

همانند فرنچایز موفق Dark Souls، این کلاس‌ها به گیمر اجازه می‌دهند تا با روش مورد علاقه‌ی خود بازی کند. انتظار یک کلاس آزاد برای شخصی‌سازی را نیز هنگام انتشار داشته باشید.

بازی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند سال ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۲) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی، منتشر خواه شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *