اخبار بازی

آگهی استخدام جدید اینسامنیاک خبر از خشونت در بازی Marvel’s Wolverine می‌دهد

استودیو اینسامنیاک گیمز اخیرا آگهی استخدامی جدیدی را منتشر کرده که در توضیحات آن به وجود خشونت در بازی Marvel’s Wolverine اشاره شده‌است. ظاهرا گروه سنی این بازی بزرگسال است و قطع شدن اعضای بدن بخش مهمی از مبارزات خواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه کمیک‌های ولورین شاید از آن دسته جهان مارول است که کم‌تر به آن در صنعت گیم پرداخته شده‌است. به لطف مجموعه فیلم‌های X-men بخش خشن و بی‌رحم جهان این مجموعه در مدیوم سینما به خوبی به مخاطب نشان داده‌ شده‌است اما، معلوما اقتباس‌های ویدیو گیمی از این مجموعه با احتیاط بیشتری نسبت به خشونت عمل کرده‌اند و چندان به کمیک‌ها وفادار نبوده‌اند. استودیو اینسامنیاک گیمز در رویداد E3 2021 از بازی جدید خود، Marvel’s Wolverine رونمایی کرد و مدتی بعد کارگردان بازی وعده یک گیم‌پلی خونین را داد و اعلام کرد محتوای بازی مخصوص بزرگسالان خواهد بود.

اکنون و در آگهی جدید استخدام استودیو بار دیگر خشونت در بازی Marvel’s Wolverine تایید شده‌است. آگهی مربوط به موقعیت شغلی مهندس گیم‌پلی است و در توضیحات آن ذکر شده‌است که قطعه قطعه کردن اعضای بدن، ایجاد زخم و بریدن گوشت، پاره کردن گلو و فرو کردن تیغه‌ها در بدن دشمنان بخشی از گیم‌پلی بازی را شکل می‌دهند و کسی که می‌خواهد برای این موقعیت شغلی مصاحبه کند باید با روی این مکانیزم‌ها کار کند. ظاهرا سازندگان قصد دارند یک تم هک اند اسلش را به سیستم مبارزات بازی دهند.

در هر حال به گفته اینسامنیاک زمان زیادی تا انتشار بازی باقی مانده و برای دیدن نسخه نهایی و حتی نمایشی از گیم‌پلی باید منتظر ماند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *