اخبار بازی

تصاویری از نسخه‌ی سوییچ GTA Trilogy منتشر شد

شرکت راک‌استار به تازگی اولین تصاویر را از نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی GTA: The Trilogy-The Definitive Edition  به اشتراک گذاشته است.

این تصاویر که در ادامه آن‌ها را برای شما قرار داده‌ایم، منطقه‌ی Vinewood (همان Hollywood دنیای GTA)، شخصیت کلاد از بازی GTA 3 را در حالی که در محله‌ی چینی‌ها در لیبرتی سیتی راه می‌رود و همچنین شخصیت سی جی از نسخه‌ی San Andreas را در حالی که از مقر پلیس می‌گریزد، نشان می‌دهند. در سایر تصویرها، نمایی از خیابان‌های وایس سیتی، تصویر دیگری از کلاد و همچنین تصویری از تامی ورستی و کن روزنبرگ را شاهد هستیم.

بازی GTA: The Trilogy-The Definitive Edition، سه روز دیگر یعنی در تاریخ 20 آبان ماه (11 نوامبر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان به تهیه‌ی بازی مذکور در رایانه‌های شخصی، باید از طریق راک‌استار گیمز لانچر (Rockstar Games Launcher) برای این منظور اقدام نمایند.

کاربران نینتندو سوییچ و کنسول‌های ایکس‌باکس که این بازی را به صورت دیجیتالی پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند کار دانلود بازی را آغاز کنند. ضمنا قابلیت پیش دانلود GTA: The Trilogy-The Definitive Edition، از نیمه‌شب 15 آبان ماه در فروشگاه پلی‌استیشن نیز فعال شده است. با این حال، طبق اعلام رسمی شرکت راک‌استار، کاربران رایانه‌های شخصی باید تا زمان انتشار بازی برای دانلود آن منتظر بمانند.

اگر تا تاریخ 15 دی ماه 1400 (5 ژانویه 2022)، اقدام به تهیه‌ی عنوان مذکور از طریق فروشگاه آنلاین راک‌استار یا راک‌استار گیمز لانچر کنید، تخفیفی 10 دلاری برای خرید بعدی خود دریافت خواهید کرد. این تخفیف که تا تاریخ 26 دی ماه سال جاری (16 ژانویه 2022) اعتبار خواهد داشت، برای خریدهای بالای 15 دلار و تنها در فروشگاهی که خرید خود را انجام داده‌اید اعمال خواهد شد.

اگر مایل به تهیه‌ی نسخه‌ی فیزیکی بازی GTA: The Trilogy-The Definitive Edition هستید، باید تا 16 آذر ماه (7 دسامبر) منتظر انتشار این نسخه برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ بمانید.

راک‌استار اخیرا تایید کرده است که برخی از نسخه‌های موجود در مجموعه‌ی موردبحث، به سرویس‌های اشتراکی ایکس‌باکس گیم‌پس و PS NOW خواهند پیوست؛ نسخه‌ی نهایی (Definitive Edition) بازی GTA: San Andreas، از تاریخ 20 آبان ماه به ترکیب عناوین سرویس گیم‌پس افزوده خواهد شد. همچنین نسخه‌ی نهایی GTA III هم از 15 دی ماه در دسترس مشترکین PS NOW قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *