اخبار بازی

کلاس های بازی Elden Ring به صورت رسمی معرفی شدند

اکانت رسمی سازندگان در توئیتر پیش از برگزاری نسخه بتا اقدام به معرفی و رونمایی از کلاس های بازی Elden Ring کرد. این بازی شامل ۵ کلاس مختلف برای شخصیت بازی که می‌تواند در شکل دادن استایل بازی مخاطب به وی کمک کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از انتشار نمایش ۱۹ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی الدن رینگ، سازندگان قصد دارند نسخه بتا بازی را به صورت محدود و خصوصی در اختیار برخی مخاطبان قرار دهند. نسخه بتا بازی از بیست و یکم آبان ماه آغاز می‌شود. اکانت رسمی بازی در توئیتر اخیرا با انتشار یک توئیت از ۵ کلاس شخصیتی که قرار است در نسخه بتا در اختیار مخاطبان باشد، رونمایی کرد. مشخص نیست نسخه نهایی بازی نیز شامل همین کلاس‌ها است یا تعداد و تنوع آن‌ها بیشتر خواهد بود.

کلاس های بازی Elden Ring شامل ۵ طیف مختلف به نام‌های جنگجو (Warrior)، شوالیه ساحر (Enchanted Knight)، گرگ خونین (Bloody Wolf) و فرستاده (Prophet) و قهرمان (Champion) است. همانطور که در پیش نمایش بازی مشخص شد. کلاس جنگجو می‌تواند به صورت هم زمان دو سلاح سرد، اعم از دو شمشیر یا دو خنچر را در دست گیرد و در کنار آن امکان استفاده از تیر و کمان را نیز دارد. شوالیه ساحر در کنار امکان استفاده از سلاح سد، توانایی بهره بردن از برخی طلسم‌های جادویی را نیز دارد. به عنوان مثال در بخشی از پیش نمایش بازی دیدیم که شخصیت اصلی بارانی از پرتابه‌های جادویی را بر سر دشمن خود باراند.

درست مانند مجموعه دارک سولز، این کلاس‌ها قرار است در ابتدای بازی به مخاطب کمک کند تا استایل مبارزه و پیشروی در بازی را برای خود تعریف کند.
الدن رینگ ششم اسفند ماه برای پلتفرم‌های

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *