اخبار بازی

شایعه: کیفیت اجرای Elden Ring روی کنسول‌‎های نسل نهم مشخص شد

با توجه اطلاعاتی که صفحه فروش نسخه کالکتور الدن رینگ در فروشگاه GameStop منتشر کرده، ظاهرا کیفیت اجرای Elden Ring روی کنسول‌‎های نسل نهم به دو صورت ۴k با نرخ فریم کم‌تر یا ۶۰ فریم با رزولوشن ضعیف‌تر است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کم‌تر از ۵ ماه تا عرضه محصول جدید استودیو فرام سافتور، بازی الدن رینگ باقی مانده و اخیرا پیش نمایشی ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر شد و از نسخه‌های ویژه بازی و قیمت آن‌ها رونمایی شد. انتظار می‌رود با نزدیک شدن زمان انتشار بازی، اطلاعات مهم‌تر و تکمیلی درباره آن منتشر شود. البته همواره در کنار اطلاعات تایید شده و رسمی، بخشی از اطلاعات نیز به صورت شایعه یا از طریق منابع مرتبط منتشر می‌شود. پس از رونمایی از نسخه کالکتور بازی، خرده فروشی‌های معتبر اقدام به پیش فروش آن کردند. فروشگاه GameStop در توضیحات نسخه PS5 و Xbox Series X/S اطلاعاتی درباره کیفیت اجرایی بازی روی این پلتفرم‌ها به اشتراک گذاشته‌است.

بر این اساس ظاهرا کیفیت اجرای Elden Ring روی کنسول‌‎های نسل نهم و مانند بسیاری از بازی‌های دیگر به دو صورت ۴K با نرخ فریم کم‌تر یا شصت فریم بر ثانیه با رزولوشن ضعیف‌تر خواهد بود و مخاطبان می‌توانند حالت مد نظر خود را انتخاب کنند. هنوز کمپانی Bandai Namco یا استودیو FromSoftware این اطلاعات را تایید نکرده‌اند اما، با توجه به منبع خبر و با توجه به اینکه این دو حالت در حال حاضر تبدیل به یک استاندارد در میان بازی‌های نسل تهمی شده‌اند، صحیح بودن اطلاعات اصلا دور از ذهن نیست.

الدن رینگ ششم اسفند ماه برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox SeriesX/S ،PS4 ،PS5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *