اخبار بازی

ویدیویی مفصل از بخش زامبی بازی Call of Duty: Vanguard لو رفت

هم اکنون حدود یک هفته به انتشار بازی Call of Duty: Vanguard فرصت باقی است و در این مقطع زمانی، شاهد فاش شدن ویدیویی 20 دقیقه‌ای از حالت زامبی این بازی هستیم.

با استناد و تماشای این ویدیوی اصطلاحاً off-Screen می‌توان تا حدود زیادی از چشم‌اندازهای استودیوی تری‌آرک (Treyarch) برای حالت زامبی (Zombies) بازی Call of Duty: Vanguard آگاه شد. همچنین، ماه گذشته نیز این استودیو به صورت رسمی تریلری از این حالت از بازی جدید خود منتشر نمود.

به گفته‌ی این استودیو، حالت زامبی در بازی Call of Duty: Vanguard به عنوان اولین کراس‌اور این مجموعه شناخته می‌شود و پیش‌درآمدی بر داستان حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War خواهد بود. همچنین، این استودیو اضافه می‌کند که:

خلق شدن تجربه‌ای کو-آپ توسط این حالت همواره در اولیت‌های ما قرار دارد و داستان حالت زامبی در این بازی با داستان Dark Aether در هم آمیخته می‌شود تا روایتی درگیری کننده و گیرایی را شاهد باشیم. همچنین، گیم‌پلی در اولویت اصلی حال زامبی قرار دارد و در این بازی نیز شامل نوآوری‌های جدیدی خواهد بود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی فاش شده از حالت زامبی بازی Call of Duty: Vanguard را مشاهده کنید:

بازی Call of Duty: Vanguard، در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱) در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌ استیشن ۴، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن ۵، ایکس‌ باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *