اخبار بازی

World با انتشار تریلری رونمایی شد

Honor of Kings: World یک بازی در سبک اکشن نقش آفرینی و شبیه به سری Monster Hunter می‌باشد که توسط استودیوی تیمی استودیو گروپ (TiMi Studio Group) توسعه داده خواهد شد.

بازی Honor of Kings: World محصولی از شرکت تنسنت گیمز (Tencent Games) در سبک اکشن نقش آفرینی است و قصد دارد تا تجربه‌ای تازه و شبیه به سری Monster Hunter برای گیمرها به ارمغان بیاورد. از گیم‌پلی این عنوان تریلری نیز منتشر شده که در ادامه‌ آن را مشاهده خواهید نمود. بازی به طور همزمان روی چندین پلتفرم در سراسر جهان منتشر خواهد شد. البته، تا به الان هیچ تاریخ انتشاری برای این بازی در نظر گرفته نشده است.

بر اساس تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی، به نظر می‌رسد که در این عنوان از نبردهای سبک سری Monster Hunter استفاده شده و گیمرها در برابر هیولاهای عظیم قرار خواهند گرفت. همچنین، همانند سری بازی‌های Monster Hunter گیمرها باید با استفاده از مکانیک‌هایی نظیر جاخالی دادن سریع و تعویض سلاح در میانه‌ی نبرد با دشمنان خود روبرو شوند. حتی یک شریک و همکار هوش مصنوعی برای کمک به گیمرها در این عنوان وجود دارد که در میانه‌ی نبردها به کمک گیمرها خواهد رفت.

با این حال، شاید جالب‌ترین ویژگی بازی این نکته باشد که توسعه دهندگان این عنوان با نویسنده‌ی مشهور داستان‌های علمی تخیلی، لیو سیژین (Liu Cixin)، همکاری خواهند کرد. سیژین بیشتر برای به تحریر درآوردن مجموعه رمان‌های Three-Body Problem در میان علاقمندان رمان‌های علمی تخیلی شناخته شده است.

با توجه به محبوبیت بازی Honor of Kings که بر طبق گزارش توسعه‌ دهندگان به طور متوسط ​​۱۰۰ میلیون گیمر فعال در سراسر جهان در طول یک روز دارد، توسعه‌ی یک نسخه‌ی فرعی با بودجه‌ی کلان برای پلتفرم‌های دیگر مسلم به نظر می‌رسد. اکنون، سوال اصلی اینجا است که آیا گیم‌پلی واقعی در بازی به اندازه‌ی تریلر آن چشمگیر خواهد بود یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده باشیم.

نظر شما همراهان همیشگی واران گیم در این رابطه چیست؟ به نظرتان بازی Honor of Kings: World اثر موفقی خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *