اخبار بازی

غافلگیری دارندگان ایکس باکس با انتشار یک بازی ترسناک

درست همزمان با نزدیک شدن به رویداد و مراسم‌های مرتبط با هالووین، ایکس باکس (Xbox) با انتشار مخفیانه‌ی یک بازی ترسناک تحسین شده طرفداران خود را غافلگیر کرد.

بدون شک، نینتندو سوییچ پادشاه انتشار مخفیانه‌ی بازی‌ها است. بعد از پلتفرم نینتندو، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در مقام دوم این لیست قرار می‌گیرند. کنسول‌های ایکس باکس به ندرت شاهد انتشار مخفیانه‌ی بازی‌های مختلف هستنند. گفتنی است، امروز این دقیقاً همان چیزی است که پلتفرم ایکس باکس سری ایکس و سری اس به آن دست یافته‌اند. اینطور که به نظر می‌رسد، درست چند روز قبل از آغاز مراسم هالووین، یک بازی ترسناک جدید برای ایکس باکس منتشر خواهد شد. البته، این عنوان یک بازی کاملا جدید نیست و ممکن است که قبلاً آن را روی ایکس باکس وان بازی کرده باشید.

استودیوی توسعه دهنده‌ی سداسکوئر (SadSquare) با انتشار تریلر عنوان Visage: Enhanced Edition گیمرهای ایکس باکس سری ایکس را به شدت هیجان زده کرده است. همانطور که می‌دانید، بازی‌هایی که به صورت مخفیانه منتشر می‌شوند عموما بیشتر از قبل مورد توجه قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، در آستانه‌ی هالووین هستیم و مطمئنا انتشار یک اثر ترسناک درست در نزدیکی این مراسم باعث دیده شدن بازی خواهد شد.

بازی Visage برای ایکس باکس

در همین حال، لازم به ذکر است که مخاطبان ایکس باکس سری ایکس این بازی را قبل از گیمرهای پلی استیشن 5 دریافت می‌کنند. این عنوان تا زمانی نامعلوم در ماه نوامبر برای پلی استیشن 5 منتشر نخواهد شد.

اگر قبلاً بازی را روی ایکس باکس وان خود دارید، می‌توانید آن را به صورت رایگان به نسخه‌ی نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس ارتقا دهید. تفاوت بین نسخه‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس این بازی چندان زیاد و قابل توجه نیست، اما با این حال، نسخه‌ی نسل نهمی بازی با کیفیت 4K و با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد و زمان بارگذاری کمتری دارد.

در توضیحات رسمی بازی آمده است:

Visage یک بازی ترسناک روانشناختی در سبک اول شخص است. یک خانه‌ی اسرارآمیز و همیشه در حال تغییر را در دنیایی با سرعت آهسته و جوی دلهره آور کاوش کنید که هم محیط‌های آرامش‌بخش غیرعادی و هم محیط‌های هولناک واقعی را ترکیب می‌کند. از یک تجربه‌ی واقعاً وحشتناک لذت ببرید.

در طول تجربه‌ی Visage، شما کاملا بی دفاع هستید؛ هیچ سلاحی نمی‌تواند شما را از موجودات وحشتناکی که از گوشه‌ی بعدی، در بعدی یا زیر پای شما تعقیبتان می‌کنند، نجات دهد. شما قادر خواهید بود تا عناصر کلیدی را انتخاب کنید، با محیط تعامل داشته باشید و به دنبال چیزهایی باشید که ممکن است به شما کمک کنند تا از این کابوس فرار کنید. البته این تمام ماجرا نیست و حتی ممکن است برخی چیزها شما را به عمق آن فضا بکشانند.

نظر شما همراهان همیشگی واران گیم در این رابطه چیست؟ آیا تا به حال بازی Visage را تجربه کرده‌اید یا خیر؟ نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *