اخبار بازی

تعطیلی 2 شعبه تورنتو و کالیفرنیای نینتندو به صورت رسمی توسط این کمپانی تایید شد

اخیرا کوتاکو گزارشی مبنی بر تعطیل شدن شعبه‌های کالیفرنیا و تورنتوی نینتندو منتشر کرد و در ادامه شاهد تایید شدن این خبر توسط رسانه The Verge بودیم. با دنیای بازی و اخبار حول تعطیلی ۲ شعبه تورنتو و کالیفرنیای نینتندو همراه باشید.

تعطیلی شعبه ردوود سیتی نینتندو واقع در کالیفرنیا، اخراج شدن حدودا ۱۰۰ کارمند در بخش فروش و بازاریابی و اختلال در توزیع بازی به خرده فروشی‌ها را به همراه داشت. مقاله کوتاکو در اشاره به این مساله اعلام داشته بسیاری از کارکنانی که اخراج شده بودند از این تصمیم ناراحت بودند.

نینتندو طی بیانیه‌ای که توسط رسانه The Verge منتشر شده به صورت رسمی این قضیه را تایید می‌کند:

شعبه اصلی نینتندو آمریکا (NOA) در ردموند و ونکوور قرار دارد. ما بیشتر کارمندان خود را به این شعبه‌ها انتقال می‌دهیم و در پی آن شعبه‌های کوچک‌تر واقع در تورنتو و ردوود سیتی را به مرور زمان تعطیل خواهیم کرد.

در ادامه این بیانیه هم اطلاعاتی مبنی بر جدایی نیک چاوز مدیر فروش، بازاریابی و ارتباطات نینتندو از شعبه آمریکا این کمپانی دیده می‌شود؛ همچنین نینتندو به صورت رسمی تایید کرده دوون پریچارد که تا پیش از این معاون اجرایی و مسئول امور بازرگانی این شرکت بوده است به صورت موقت جایگزین نیک چاوز خواهد شد. از این پس نظارت بر استراتژی و اجرای فروش، بازاریابی و ارتباطات در سراسر ایالات متحده و کانادا به دوون پریچارد سپرده خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی درمورد اینکه چند نفر به این واسطه، شغل‌شان را  به طور کامل از دست داده‌اند در دسترس نیست اما انتظار می‌رود بسیاری از این افراد طی نقل و انتقالات انجام شده به شعبه‌های اصلی بتوانند دوباره در این شرکت مشغول کار شوند.

نظر شما در رابطه با تعطیلی ۲ شعبه تورنتو و کالیفرنیای نینتندو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *