اخبار بازی

تاریخ انتشار Division Heartland به تعویق افتاد-واران گیم| پایگاه خبری بازی‌های ویدیویی

مدیر عامل شرکت یوبی سافت در تازه‎‌ترین کنفرانس مالی شرکت اعلام کرد تاریخ انتشار Division Heartland و ریمیک Prince of Persia: Sands of Time که پیشتر قرار بود در بازه سال مالی حاری (تا پایان مارس ۲۰۲۲) باشد به سال مالی آینده موکول شده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مطابق هر سال، شرکت فرانسوی-کانادایی یوبی سافت یکی از پرکار‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌ها و ناشران از حیث تولید بازی و انتشار آن است و سال میلادی جاری نیز از این قاعده مستثنا نیست. این شرکت از چندین بازی جدید در جریان کنفرانس خود در E3 امسال رونمایی کرد. عناوینی مانند Tom Clancy’s XDefiant ،The Division Heartland و مدتی پس از این رویداد از بازی Ghost Recon Frontline  دیگر بازی لایو سرویس و Free 2 Play خود رونمایی کرد. Division Heartland و ریمیک Prince of Persia: Sands of Time دو پروژه بودند که قرار بود تا پیش از پایان سال مالی جاری شرکت (پایان ماه مارس ۲۰۲۲) روانه بازار شوند و گزارش اولیه از میزان فروش و عملکرد آن‌ها به سهامداران ارائه شود.

البته ظاهرا برنامه‌های ناشر تغییر کرده‌اند. آقای یوس گیلموت (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت در کنفرانس مال اعلام کرد تاریخ انتشار Division Heartland و ریمیک Prince of Persia: Sands of Time در بازه سال مالی آینده شرکت خواهد بود و در واقع نهایتا تا پایان ماه مارس ۲۰۲۳ این دو بازی در دسترس قرار خواهند گرفت.

وی افزود:

Prince of Persia برند محبوبی است و ما قصد داریم زمان مورد نیاز و کافی را به بازی اختصاص دهیم تا انتظارات مخاطبان برآورده شود.

ایشان همچنین اعلام کردند بر خلاف سایر عناوین لایو سرویسی که اخیرا معرفی شده‌اند، Assassin’s Creed Infinity رایگان نخواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *