اخبار بازی

استودیو Digital Legends بازی جدید Call of Duty Mobile را می‌سازد

کمپانی اکتیویژن اخیرا مالکیت استودیو Digital Legends را تصاحب کرده و این استودیو را به جمع استودیوهای زیر مجموعه خود اضافه کرده‌است. قرار است این استودیو بازی جدید Call of Duty Mobile را توسعه دهد. Digital Legends سابقه خوبی در ساخت بازی‌های موبایلی دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک مجموعه ندای وظیفه همواره یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مجموعه‌ها، نه تنها در ژانر شوتر اول شخص، بلکه در تمامی ژانرها و روی تمامی پلتفرم‌ها بوده‌است اما، موفقیت چند وقت اخیر این برند به لطف استقبال چشمگیر از وارزون و انتشار بازی روی پلتفرم‌های موبایل حتی در تاریخ چنین مجموعه‌ای نیز بی‌سابقه بوده‌است. طبیعی است که اکتیویژن به عنوان ناشر و صاحب امتیاز این برند در صدد گسترش بازار آن برآید و در همین راستا اخیرا اقدام به خریدن استودیو اسپانیایی Digital Legends کرده‌است. این استودیو بیشتر به ساختن بازی‌های موبایل شناخته می‌شود و مجموعه‌های Respawnables و Afterpulse از فرنچایزهای محبوب این استودیو هستند.

هدف اصلی از خریدن این استودیو، ساختن بازی جدید Call of Duty Mobile بوده‌است. اعضای دیجیتال لجندز پیشتر سابقه همکاری با شعبه شانگهای اکتیویژن را دارند. اطلاعات چندانی درباره کال آو دیوتی موبایل جدید در دسترس نیست.

رئیس اکتیویژن اینگونه خبر ملحق شدن Digital Legends را به جمع استودیوهای شرکت اعلام کرد:

دیجیتال لجندز متشکل از یک تیم بااستعداد و حرفه‌ای است و ما با افتخار اعلام می‌کنیم که آن‌ها به جمع تیم ما ملحق شده‌اند. خریدن این استودیو برای ما یک گام رو به جلو است تا باز هم یک محصول درجه یک و در حد کلاس جهانی را به مخاطبان ارائه کنیم.

بازی کال آو دیوتی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در تمام این مجموعه بوده‌است و در سال جاری به رکورد خیره‌کننده ۵۰۰ میلیون دانلود دست پیدا کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *