اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Infinity رایگان نیست – واران گیم

مدرعامل شرکت یوبی سافت رسما اعلام کرد بازی Assassin’s Creed Infinity علی رغم اینکه یک لایو سرویس است اما، Free 2 Play نخواهد بود. یوبی سافت در ماه‌های اخیر از چندین بازی رایگان در مجمموعه‌های محبوب خود رونمایی کرده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

طی چند سال اخیر شاهد فراگیر شدن برخی گرایش‌ها و رفتارها در میان مخاطبان و استودیوهای بازی سازی بوده‌ایم. از توجه و علاقه بیشتر به تجربه بازی‌های به صورت گروهی توسط مخاطبان و ساخته نسخه‌های بتل رویال از فرنچایزهای محبوب توسط بازی سازان. یکی دیگر از موضوعات فراگیر در صنعت گیم، لایو سرویس‌ها هستند. بازی‌هایی که در ابتدا با محتوای نبستا کم و معمولا به صورت Free 2 Play منتشر می‌شوند و رفته رفته محتواهای فراوانی، اعم از رایگان و پولی دریافت می‌کنند. شرکت یوبی سافت نیز مدتی قبل اعلام کرد نسخه بعدی مجموعه محبوب Assassin’s Creed که با پسوند Infinity شناخته می‌شود، قرار است توسط دو استودیو Ubisoft’s Montreal و Quebec ساخته شود و در قالب یک لایو سرویس عرضه شود.

در ماه‌های اخیر شرکت فرانسوی-کانادایی از چندین بازی لایو سرویس رایگان مانند Tom Clancy’s XDefiant ،The Division Heartland و Ghost Recon Frontline رونمایی کرد و نتیجتا بسیاری از افراد انتظار داشتند بازی Assassin’s Creed Infinity به پیروی از این عناوین، یک تجربه Free 2 Play باشد اما، آقای یوس گیلموت (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت در جدیدترین کنفرانس مالی این موضوع را رد کرد. وی در این باره گفت:

این بازی رایگان نیست و تجربه‌ای سرشاز از عناصر داستانی خواهد بود. بازی بسیار نوآورانه است اما، برای طرفداران مجموعه یک تجربه آشنا است.

این بازی یک پروژه عظیم است اما، پر از بخش‌هایی است که در نسخه‌های پیشین حضور داشته‌اند.

طبق گزارش‌ها، حدودا سه سال تا عرضه این بازی باقی مانده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *