اخبار بازی

کاربران دیسکورد اشتراک ایکس باکس گیم‌ پس دریافت خواهند کرد

ایکس باکس، همکاری خود را با نرم‌افزار ارتباطی دیسکورد (Discord) اعلام کرد. نتیجه این همکاری، اشتراک رایگان ایکس باکس گیم پس برای کاربران نیترو دیسکورد خواهد بود.

احتمالا این همکاری برای مدت محدودی برقرار بماند، اما خوشبختانه این مدت تقریبا 6 ماه خواهد بود. البته خبر بد این است که احتمالا تمام کاربران نیترو نتوانند از این قابلیت استفاده کنند، چرا که این قابلیت برای تمام مناطق جغرافیایی قابل دسترس نیست.

در یک نگاه اجمالی، این همکاری بین ایکس باکس و دیسکورد از این هفته شروع شده و تا 6 اردیبهشت سال 1401 (26 آپریل 2022) باقی خواهد ماند. طی این بازه زمانی، کاربران نیترو دیسکورد می‌توانند از حساب کاربری خود، کد فعال‌سازی گیم پس اختصاصی خود را دریافت کنند.

اگرچه این اشتراک رایگان، به خودی خود شگفت‌انگیز است، متاسفانه اشکالات بزرگی نیز دارد؛ مثلا این که اشتراک رایگان فقط برای کاربران جدید ایکس باکس است؛ پس اگر قبلا کاربر گیم پس بوده‌اید، نمی‌توانید از این اشتراک استفاده کنید. اما اگر شما کسی هستید که تا کنون از اشتراک گیم پس استفاده نکرده‌اید و اشتراک نیترو دیسکورد را دارید، می‌توانید بدون مشکل اشتراک رایگان خود را در بازه زمانی ذکر شده، دریافت کنید.

چندی پیش، شرکت سونی نیز همکاری خود را با دیسکورد اعلام کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *