اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Infinity رایگان نخواهد بود

یوبیسافت (Ubisoft) اعلام کرد که نسخه‌ی بعدی فرنچایز Assassin’s Creed که سرویس محور است، در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد و عنوانی رایگان نخواهد بود.

برخلاف اعلامیه‌ی پیشین کمپانی یوبیسافت که این عنوان رایگان معرفی کرده بود، در جریان توضیحات درآمد سه‌ماهه‌‌ی دوم این شرکت، رییس یوبیسافت، ایو گیلمو (Yves Guillemot)، راجب بازی Assassin’s Creed Infinity گفت:

عنوانی رایگان نخواهد بود. این بازی المان‌های داستان‌محور بسیاری نیز خواهد داشت.

در حال ساخت اثری کاملاً نو هستیم، اما خواسته‌های هواداران نیز مورد توجه قرار گرفته و تمام المان‌های مورد علاقه گیمرها را خواهد شد. بازی Assassin’s Creed Infinity بسیار بزرگ و همراه با عناصر بسیاری، از آثار پیشین این فرنچایز خواهد بود.

آقای فردریک دوکه (Frédérick Duguet) مدیر مالی شرکت یوبیسافت نیز پیش‌تر اعلام کرد:

بازی Assassin’s Creed Infinity در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد.

این بازی، پروژه‌ای جاه‌طلب و هیجان‌انگیز است که به میراث غنی فرنچایز داستان‌محور Assassin’s Creed پایبند خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Infinity حاصل همکاری بین دو استودیوی یوبیسافت کبک (Ubisoft Quebec)، سازنده‌ نسخه‌ی Odyssey و یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal) سازنده‌ دو نسخه‌ی Origins و Valhalla خواهد بود.

پیش‌تر اعلام شد که Assassin’s Creed Infinity یک بازی بزرگ سرویس محور خواهد بود که در چند دوره‌ی زمانی مختلف جریان خواهد داشت و با گذشت زمان تغییر پیدا می‌کند.

یوبسافت کمی قبل‌تر خبر داد که عنوان Assassin’s Creed Valhalla به دومین عنوان پرسود این کمپانی تبدیل شده است و موفق شده تا در هفته‌ی اول انتشار خود بیشتر از نسخه‌های قبلی این مجموعه فروش داشته باشد. همچنین اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Valhalla در سال دوم نیز بسته‌ی الحاقی دریافت خواهد کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *