اخبار بازی

عرضه بازی Shadow Warrior 3 تا سال 2022 به تعویق افتاد

استودیوی Flying Wild Hog خبر از تاخیر در عرضه‌ی Shadow Warrior 3 که قرار بود در سال 2021 منتشر شود، داد و این بازی حالا در سال 2022 منتشر خواهد شد.

اگرچه این استودیو قول داده بود که تاریخ انتشار Shadow Warrior 3 به زودی اعلام شود، اما اکنون تاخیر این عنوان را تا سال 2022 تایید کرده است. طی یک تریلر جدید، سازنده‌ی این عنوان گفت که روی این بازی سخت کار می‌کند و به زودی جزئیات بیشتری در مورد تاریخ انتشار آن را ارائه خواهد کرد.

Shadow Warrior 3 به طور مستقیم به ادامه‌ی داستان Shadow Warrior 2 می‌پردازد؛ لو ونگ (Lu Wang) و اوروچی زیلا (Orochi Zilla) با یکدیگر متحد شده و به دنبال مکان یک اژدها هستند. این بازی به جای تمرکز بر روی پیدا کردن لوت (Loot) و مراحلی که به طور تصادفی ساخته می‌شوند، به ارائه‌ی داستان و محیطی خطی می‌پردازد که در آن سکوبازی و تکنیک‌های حرکتی جدید از جمله دویدن بر روی دیوار و استفاده از قلاب، نقش بزرگ‌تری را به عهده دارند. علاوه بر این موارد، لو ونگ در کنار اسلحه‌های گرم و کیتانا، از سلاح‌های جدید و خاصی برای کشتن دشمنان استفاده می‌کند.

عنوان Shadow Warrior 3 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در حال توسعه است. در حالی که Flying Wild Hog هنوز نسخه‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلی‌استیشن 5 این بازی را تایید نکرده، مطمئناً علاقه‌مند به انتشار آن برای پلتفرم‌های بیشتری است. در پایان می‌توانید تریلر جدید مربوط به اعلام تاخیر این عنوان را مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *