اخبار بازی

رویداد بلیزکان سال 2022 لغو شد – واران گیم

رویداد بلیزکان که هر ساله با هدف نمایش و معرفی بازی‌های جدید کمپانی بلیزارد برگزار می‌شد، در راستای تبدیل شدن به رویدادی بزرگ‌تر در آینده، لغو شد. در ادامه با واران گیم و لغو رویداد بلیزکان سال ۲۰۲۲ همراه باشید.

برای بیش از یک دهه، بلیزکان یکی از بزرگترین همایش‌های گیمینگ بوده است. این مراسم که توسط بلیزارد برگزار می‌شد، هرساله بزرگترین آی پی‌های این کمپانی را با طرفداران به اشتراک می‌گذاشت. متاسفانه بعد از همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) این مراسم کنسل شد و در قالب رویدادی آنلاین به نام BlizzConline به کار خود ادامه داد. در ابتدا قرار بود بلیزکان‌لاین اوایل سال ۲۰۲۲ برگذار شود اما در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم این رویداد لغو شده و بلیزارد در پی تحول این رویداد به چیزی بزرگ‌تر و متفاوت‌تر قدم برمی‌دارد.

بر اساس پستی که بلاگ رسمی بیلزارد مننتشر کرده، این‌طور به نظر می‌رسد که این کمپانی برنامه‌های مربوط به این رویداد را متوقف کرده است. دلیل اصلی این امر هم تغییر و تحولاتی است که در این مراسم ایجاد شده‌اند. در حال حاضر اطلاع نداریم این دگرگونی‌ها به چه شکل خواهد بود اما به نظر می‌رسد باید انتظار چیزی کاملا متفاوت را داشته باشیم. بلاگ رسمی بلیزارد در رابطه با مساله اعلام داشته:

ما تصمیم گرفته‌ایم یک قدم به عقب برداریم و در برنامه‌ریزی BlizzConline که قرار بود اوایل سال آینده برگذار شود، توقف کنیم (اشاره به لغو رویداد). این تصمیم‌گیری برای همه ما سخت بود اما انتخاب درستی است.

در ادامه بلیزارد اذعان داشته دلیل اصلی لغو مراسم، تمرکز آنها روی حمایت از تیم‌های بازی‌سازی و پیشرفت بازی‎‌های در دست توسعه است؛ همچنین با توجه به اتفاقات اخیر و حواشی ایجاد شده حول این کمپانی، لغو شدن بلیزکان دور از انتظار نبود. امیدواریم این کمپانی بتواند در آینده تمامی این مشکلات را رفع و با پیشرفت به راه خود ادامه دهد.

نظر شما در رابطه با لغو رویداد بلیزکان سال ۲۰۲۲ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *