اخبار بازی

فصل هشتم بازی The Division 2 تاخیر خورد

به‌روزرسانی بزرگ The Division 2 که Ubisoft Massive آن را به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین آپدیت خود تا به امروز معرفی کرده است با تاخیر مواجه شد. در ادامه با دنیای بازی و اخبار حول تاخیر فصل هشتم The Division 2 همراه باشید.

به‌روزرسانی جدید بازی دیویژن ۲ در فوریه ۲۰۲۲ (بهمن/اسفند) منتشر می‌شود. این آپدیت شامل یک حالت بازی جدید، فصل هشتم و تغییرات دیگری خواهد بود. در پست اخیری که توسط وبسایت رسمی یوبیسافت منتشر شده، توسعه‌دهنگان این بازی اعلام داشته‌اند این زمان اضافی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند باکیفیت‌ترین محتوای خود را ارائه دهند.

یوبیسافت مَسیو تا زمان معرفی فصل هشتم در ژانویه ۲۰۲۲ هر ماه گوشه‌ای از اطلاعات، ویژگی‌های جدید و تغییرات این فصل را منتشر می‌کند. اولین اطلاعات در رابطه با فصل جدید فردا به صورت زنده با همراهی Trick dempsey (طراح بازی) نمایش داده می‎‌شود؛ همچنین با پایان یافتن سیزن هفتم در ماه دسامبر رویدادهای جهانی محبوبی به همراه جوایزی ارزشمند برگزار خواهد شد؛ به این ترتیب طرفداران در این مدتی که سیزن جدید با تاخیر مواجه شده از اخبار و ویژگی‌های آن مطلع خواهند شد.

رونمایی از سیزن هشتم برای ژانویه سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است در این راستا یوبیسافت سرورهای تست عمومی برای اطلاع از بازخورد بازیکنان نیز خواهد داشت. منتظر انتشار جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده باشید.

نظر شما در رابطه با تاخیر فصل هشتم The Division 2 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *