اخبار بازی

سورپرایز هالووینی فورتنایت؛ اضافه شدن شخصیت‌های رزیدنت ایول به این بازی

بازی فورتنایت طی چند سال اخیر ثابت کرده علاقه‌‌ی خاصی به اضافه کردن شخصیت‌های مختلف به آیتم شاپ خود دارد. از محبوب‌ترین شخصیت‌های ویدیوگیم مثل کریتوس و مسترچیف گرفته تا ابرقهرمانان مارول و دی سی. حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم به مناسبت نزدیک شدن هالووین و حس‌وحال خوفناک این ماه، شاهد اضافه شدن شخصیت‌های رزیدنت ایول به فورتنایت هستیم.

کریس ردفیلد و جیل ولنتاین با همان یونیفورم S.T.A.R.S جذاب و فراموش‌نشدنی از نسخه کلاسیک مجموعه، راهی فورتنایت شده‌اند؛ همچنین علاوه بر استایل قدیمی این کاراکترها شما قادر خواهید بود، کریس را با لباس Hound Wolf Squad از بازی Resident Evil Village و جیل را نیز با استایل جدیدش در Resident Evil 3 Remake انتخاب نمایید.

علاوه بر خود شخصیت‌ها، گیاهانی که در بازی رزیدنت ایول سلامت جسمانی شما را تقویت می‌کنند (Green Herb, Red Herb و Blue Herb) و آن ماشین تحریر معروف مجموعه، به عنوان Back Bling (کوله پشتی‌ جهت نگه‌داری اسلحه و مهمات) در این بازی حضور دارند.

شما می‌توانید تمامی آیتم‌های بالا به علاوه‌ی دو سلاح Hod Dogger و Stun Rod و  ایموت آمبرلا را به صورت باندل در آیتم شاپ بازی فورتنایت خریداری نمایید.

نظر شما در رابطه با اضافه شدن شخصیت‌های رزیدنت ایول به فورتنایت چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *