اخبار بازی

چگونه در Call of Duty Moblie از Clan استفاده کنیم؟

ویژگی Clan Wars در بازی کال آف دیوتی: موبایل (Call of Duty Moblie) اجازه می‌دهد با دیگر اعضای تیم بازی کرده و در صورت اتمام چالش‌ها، جوایز نفیسی به دست آورید.

در این راهنما ما به شما توضیح می‌دهیم که چگونه از سیستم Clans War نهایت استفاده را ببرید.

چگونه در Clan ،Call of Duty Mobile بسازیم؟

Clan Wars

در منوی اصلی و انتهای صفحه، شما با انتخاب گزینه‌ی Clan می‌توانید وارد صفحه‌ی مربوط به آن شوید، هنگامی که گزینه‌ی Clan را انتخاب می‌کنید لیستی از Clan‌هایی که می‌توانید به آن‌ها ملحق شوید در دسترس شما قرار می‌گیرد اما شما می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Create Clan در بالای صفحه سمت راست Clan خود را بسازید.

در قسمت Create Clan شما می‎‌توانید مشخصات Clan خود را شخصی سازی کرده و محدودیت ورود به آن را به نحوه‌ی دلخواه تغییر دهید.

برای ساخت یک Clan در بازی Call of Duty Mobile به هزار و پانصد Credit نیاز دارید. Credit‌ واحد پولی مخصوص بازی Call of Duty Mobile است و از واحد پولی مشترک بین بقیه‌ بازی‌های این سری جدا است. شما می‌توانید با بازی کردن در Call of Duty Mobile به این واحد پولی دست پیدا کنید و دسترسی به این واحد پولی بسیار ساده است.

Clan Wars یک رقابت هفتگی است که سه شنبه هر هفته آغاز می‌گردد.

چگونه در Call of Duty Moblie به یک Clan ملحق شویم؟

اگر نمی‌خواهید هزار و پانصد Credit پرداخت و دردسر پیدا کردن اعضای جدید را تحمل کنید، می‌توانید به یکی از Clanهایی که از قبل ساخته شده‌اند محلق شوید. شما با انتخاب گزینه‌ی Clan در صفحه‌ی اصلی بازی می‌توانید به فهرست Clan‌هایی که امکان عضویت در آن‌ها را دارید دسترسی داشته باشید. شما در این فهرست می‌توانید نام اعضای Clan، میزان فعالیت آن‌ها در فصل جاری و تعداد اعضای آن را مشاهده کنید

اگر در اواسط هفته به یک Clan ملحق شوید باید تا هفته‌ی بعد صبر کنید تا اجازه‌ی کامل کردن چالش‌های مربوط به Clans War را داشته باشید.

چگونه در Clan Wars شرکت کنیم؟

Call of Duty Moblie

هر هفته Clan شما با پنج Clan دیگر رو به رو می‌شوید و برای کنترل مناطق مختلف با تیم‌های دیگر رقابت می‌کند، اکثر چالش‌های Clan Wars استفاده از سلاح‌های خاص یا به اتمام رساندن چالش‌ها در زمان‌های محدود است، این چالش به صورت کلی Node نامیده می‌شوند. Node‌هایی که بعد از چند روز فعال می‌شوند در صورت اتمام امتیاز بیشتری نسبت به Node‌هایی که در اولین روز‌های هفته فعال شده‌اند می‌دهند.

پلیر‌هایی که در Clans War شرکت می‌کنند در صورت انجام برخی از اعمال (Activity) امتیاز بیشتری می‌گیرند. پلیر‌هایی که به همراه یکی از دوستان خود به بازی بپردازند 20 درصد امتیاز بیشتری می‌گیرند. اگر پلیر‌ها Battle Pass را خریداری کنند 20 درصد امتیاز بیشتر به آن‌ها تعلق می‌گیرد. اگر رهبر گروه یکی از Node‌ها را به عنوان هدف اصلی انتخاب کند 30 درصد امتیاز بیشتر به اعضای گروه اضافه می‌شود.

چالش‌های موجود در نقشه‌ی هر Clan Wars به مدت 24 ساعت تا 3 روز باقی‌ می‌مانند و پس از آن تغییر می‌کنند. تیمی که بتواند بیشترین امتیاز را از Nodeها به دست آورد پیروز خواهد بود و بهترین Clan از زمینه‌ی عملکرد به دست می‌آورد.

جوایز هفتگی مربوط به Clan Wars در بازی Call of Duty Moblie

هر مسابقه‌ی Clan War قسمتی از رقابتی بزرگ‌تر به نام League Season است که ممکن است 8 هفته یا بیشتر طول بکشد. عملکرد Clan شما در هر 6 روز جایگاه گروه شما را در League تعیین می‌کند.

با پیشرفت در سیستم Rank بازی Call of Duty Mobile که شامل درجات Rookie ،Veteran ،Elite ،Pro و Master می‌باشد می‌توانید جایگاه Clan خود را ارتقا داده و به تعداد Node‌های بیشتری دسترسی داشته باشید. هر چقدر جایگاه شما بالاتر باشد شانس بیشتری برای ارتقای League خود خواهید داشت.

Clan Wars

با شرکت در چالش‌های مربوط به Clan Wars و فعالیت‌های مختلف بر اساس جایگاه و لیگی که Clan شما در آن قرار دارد به شما جوایزی تعلق می‌گیرد که Clan Currencies نام دارند، شما با استفاده از این واحد‌ می‌توانید اسکین‌های مربوط به Operator‌های مختلف یا سلاح‌های گوناگون را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. حداقل Clan Currencies که به اعضای تیم تعلق می‌گیرد 1000 عدد است و اگر Clan شما در رده‌ی legendary tier قرار بگیرد 5000 واحد جایزه می‌گیرد.

لازم به ذکر است که در انتهای هر فصل به اعضای هر Clan آیتم‌هایی به عنوان جایزه داده می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *