اخبار بازی

استودیوی Grasshopper Manufacture توسط NetEase خریداری شد

استودیوی Grasshopper Manufacture به ریاست گویچی سودا (Goichi Suda) که در فروردین سال بعد ۲۳ ساله می‌شود، توسط کمپانی چینی NetEase خریداری شد.

این استودیو اعلام کرده که این واگذاری را فرصتی برای ایجاد تغییرات در ساختار کلی خود و روند توسعه‌ی بازی‌ها می‌داند و حالا به سمت آینده‌ای با امکانات متنوع‌تر حرکت خواهد کرد.

آقای گویچی سودا معروف به Suda51 در بیانیه‌ی خود گفت:

بر کسی پوشیده نیست که NetEase در گذشته بازی‌های خوبی ساخته است و زمان طولانی است که من نیز در جریان توانایی‌های خلاقانه‌ی آن‌ها قرار گرفتم.

بعد از تفکرات فراوان تصمیم گرفتیم، برای ساخت عناوین منحصر به فرد کنسولی با این کمپانی وارد همکاری شویم تا بتوانیم محتوای ارزشمند بیشتری را در اختیار گیمرها قرار دهیم.

آقای سودا ادامه دادند که کمپانی NetEase، از نقاط قوت Grasshopper خبر دارد و آماده است به عنوان یک همکار مورد اعتماد به این استودیو یاری ببخشد.

با توجه به اعلامیه‌ی منتشر شده، NetEase تنها وظیفه‌ی تعیین استراتژی کاری و تامین بودجه‌ی ساخت آثار را بر عهده خواهد داشت. استودیوی Grasshopper نیز به بازی‌سازی خود ادامه می‌دهد و تمرکزش را روی کیفیت عناوینش خواهد گذاشت. بخش بازی‌های رایانه‌ای NetEase نیز با داشتن هزاران کارمند و هنرمند به استودیوی Grasshopper پشتیبانی می‌رساند.

اعلام شده که با داشتن چنین پشتیبانیی، استودیوی Grasshopper در نظر دارد ظرف مدت ۱۰ سال، ۳ بازی عرضه کند.

آخرین اثر Grasshopper Manufature، عنوان هک‌اند‌اسلش، No More Heroes 3 بود که شهریور ماه سال جاری (آگوست ۲۰۲۱) و به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوویچ منتشر شد. این بازی چهارمین نسخه در فرنچایز و سومین نسخه در خط داستانی اصلی بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *