اخبار بازی

تریلر فیلم اکشن Red Notice با بازی دوئین جانسون

فیلم اعلان قرمز (Red Notice)، گران‌ترین ساخته تاریخ شبکه نتفلیکس است که در ماه آینده میلادی منتشر خواهد شد و نتفلیکس اکنون تریلر جدید این فیلم را منتشر کرده است.

در این فیلم اکشن، دوئین جانسون (Dwayne Johnson) در کنار رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و گل گدوت (Gal Gadot)، به هنرنمایی پرداخته‌اند و این اثر توسط راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) کارگردانی شده است.

فیلم اعلان قرمز، داستان یک مامور FBI به نام جان (جانسون) را نشان می‌دهد که برای دستگیر کردن بزرگ‌ترین دزد دنیا؛ سارا (گدوت)، از یک کلاهبردار با نام نولان (رینولدز) کمک می‌گیرد.

در این تریلر مشخص می‌شود که سارا در طی جریانی، برای جان پاپوش دوخته که این موضوع باعث شده تا وضعیت اعلان قرمز برای وی صادر شود. این بدان معناست که اکنون پلیس بین‌الملل به دنبال دستگیری جان است.

از این رو وی برای پاک کردن نام خود، مجبور می‌شود از خلافکاری چون نولان کمک گیرد، چرا که جان برای دستگیر کردن سارا، دست به هر کاری خواهد زد.

جانسون و تربر پیش از در دو فیلم اطلاعات مرکزی (Central Intelligence) و آسمان‌خراش (Skyscraper) نیز با یکدیگر همکاری کرده بودند.

نتفلیکس علاوه بر این تریلر، پوسترهای رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده که می‌توانید قبل از تماشای تریلر، آن‌ها را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که فیلم اعلان قرمز در تاریخ 12 نوامبر سال جاری میلادی (21 آبان) منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در همان روز این فیلم را دانلود و تماشا کنند.

مشاهده تریلر فیلم اعلان قرمز در یوتیوب

منبع: نتفلیکس

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *