اخبار بازی

طرفداران از شخصیت های غیرمحبوب در بازی Mortal Kombat 1 می‌گویند

با افزایش انتظارات برای انتشار Mortal Kombat 1، طرفداران این سری در رسانه‌های اجتماعی نظرات خود را در مورد شخصیت‌هایی که دوست دارند در بازی آینده ببینند به اشتراک گذاشته‌اند. اما هم­زمان، موضوع دیگری مطرح شده است درباره شخصیت‌هایی که ترجیح می‌دهند در این نسخه نبینند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

موضوع در حال رشدی در Reddit وایرال شده به نام «شخصیت مورد علاقت رو فراموش کن، دوست داری کدوم شخصیت نباشه؟؟» و بحث‌های جذابی را میان طرفدارانی که نگرانی‌های خود را بیان کرده‌ و پیشنهاداتی برای انتخاب شخصیت‌ها ارائه کرده‌اند، به راه انداخته است.

این موضوع قبل از اینکه به سرعت مورد توجه قرار گیرد، در سابردیت Mortal Kombat شروع شد و صدها نفر از علاقه‌مندان پرشور سری  Mortal Kombat را جذب کرد که مشتاق به اشتراک گذاشتن افکار خود بودند. بسیاری از کاربران تمایل خود را برای دیدن فهرست جدیدی از شخصیت‌ها ابراز کردند، در حالی که برخی دیگر بر روی مبارزان خاصی تمرکز کردند که امیدوار بودند از بازی حذف شوند.

یکی از نام‌هایی که به طور مداوم در لیست شخصیت‌هایی که باید حذف شوند ظاهر می‌شد، Mokap بود، شخصیتی کمتر شناخته شده که اولین حضور خود را در Mortal Kombat: Deadly Alliance انجام داد. شخصیت Mokap، که اساساً یک هنرمند موشن کپچر است که به جنگنده تبدیل شده، قادر نبود طرفداران را جذب کند و اغلب به عنوان یکی از بدترین مبارزان در این سری در نظر گرفته می‌شد. کاربران تمایل خود را به استودیو سازنده این سری بازی یعنی NetherRealm Studios ابراز کردند تا شخصیت‌ها دیگر را در اولویت قرار دهد.

یکی‌دیگر از شخصیت‌هایی که اغلب به آن اشاره می‌شود، Hsu Hao است که یکی از اعضای قبیله Red Dragon می‌باشد. همانند Mokap ،Hsu Hao برای اولین بار در Mortal Kombat: Deadly Alliance ظاهر شد و با استقبال متفاوتی روبرو شد. بسیاری از طرفداران طراحی جنجالی و گیم پلی او را دلیل مخالفت خود عنوان کردند. در میان نام‌های دیگری که اغلب مطرح می‌شد، شخصیت‌هایی مانند Drahmin  و Bo Rai Cho بودند که هر دو در Mortal Kombat: Deadly Alliance معرفی شدند. این‌ها اغلب به‌عنوان بخش کمتری از داستان‌های Mortal Kombat دیده می‌شوند، در نتیجه در مقایسه با جنگنده‌های دیگر محبوبیت کمتری دارند. Dvorah و Kano نیز در گفتگوهای متعددی نام برده شدند.

در حالی که گفتگوها در Reddit منعکس کننده خواسته‌ها و نگرانی‌های طرفداران پرشور این بازی است، باید دید که استودیو NetherRealm چگونه به این نظرات در فهرست نهایی Mortal Kombat 1 رسیدگی می‌کند. استودیو سازنده این بازی سابقه گوش دادن دقیق به بازخوردهای طرفداران را دارد. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار، طرفداران مشتاقانه منتظر اطلاعیه‌ها و بروزرسانی‌ها در مورد ترکیب شخصیت‌ها هستند.

طرفداران این بازی به وضوح در مورد انتخاب شخصیت‌ها برای بازی آینده نظرات قوی دارند. رسانه‌های اجتماعی بستری را برای بازیکنان فراهم می‌کنند تا آنها نگرانی‌های خود را بیان کرده و امید خود را برای گنجاندن یا حذف برخی از مبارزان ابراز کنند. البته مشخص نیست که آیا توسعه‌دهنده بازی این موارد را با نهایی شدن فهرست در نظر می‌گیرد یا خیر، اما یک چیز قطعی است و آن انجمن مشتاق Mortal Kombat است و عمیقاً روی موفقیت این مجموعه حساب باز می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *