اخبار بازی

استودیو سازنده اسپین-آف بازی Witcher دچار تعدیل نیرو شده است

به تازگی با اعلام دو نفر از اعضای سابق استودیو The Molasses Flood، این استودیو که وظیفه ساخت اسپین-آف بازی Witcher را داشته، دست به تعدیل نیرو زده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

تقریبا در تاریخ ۱۱ ام ماه می بود که سی دی رد پراجکت استودیو لهستانی سازنده سری بازی شاهکار The Witcher، اعلام کرد که پروژه ساخت اسپین-آف بازی Witcher که هم اکنون بنام پروژه The Witcher’s Sirius شناخته می‌شود، توسط استودیو The Molasses Flood که متعلق به خود سی دی رد پراجکت است، به روند اصلی خود بازگشته. اما از این خبر خیلی نگذشت که آقای رابرت بیلی از اعضای سابق استودیو The Molasses Flood در حساب توییتری خود اعلام کرد که از این استودیو اخراج شده است. و پس از آن نیز آقای النور فالک از طراحان و هنرمندان محیطی این استودیو اعلام کرد که او هم در کنار آقای رابرت بیلی اخراج شده.

همچنین به صورت رسمی استودیو سی دی رد پراجکت، خبر از تعدیل نیرو داده است و آنها نیز اعلام کرده اند که ۲۹ نفر از این استودیو اخراج شده‌اند و این تعدیل نیرو را به سود پروژه خود دانسته اند.

البته که بنظر می‌رسد این استودیو لهستانی حسابی مشغول ساخت نسخه جدید عنوان بسیار شاهکار و درجه اول The Witcher باشد. و آنها نیز تا به الان فقط تایید کرده اند که این بازی با موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود.

این استودیو نسبتا خوشنام نیز هنوز نام رسمی و تاریخ انتشاری برای اسپین-آف بازی Witcher انتخاب نکرده است. و آنها هم اکنون علاوه بر ساخت Witcher جدید، در پی ساخت دنباله بازی Cyberpunk 2077 و بسته الحاقی این بازی به نام Phantom Liberty هستند و اعلام کرده‌اند که در افتتاحیه Summer Game Fest امسال حضور دارند.

تقریبا چند ماه پیش بود که استودیو سی دی پراجکت نسخه نسل نهمی بازی The Witcher 3: Wild Hunt را برای کنسول های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس و البته رایانه های شخصی عرضه کرد و بسیار نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

نظر شما چیست، آیا پروژه های جدید استودیو سی دی رد پراجکت به موفقیت می‌رسند یا خیر؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *