اخبار بازی

میزان فروش بازی Sifu در استیم تنها در دو روز به بیش از 50 هزار نسخه رسید

مدتی پیش بازی سیفو، محصول Sloclap در دسترس کاربران فروشگاه استیم قرار گرفت و مطابق توئیت اخیر سازندگان میزان فروش بازی Sifu در استیم تنها در دو روز بیش از ۵۰ هزار نسخه بوده است. نظر بیش از %۹۴ کاربران نسبت به بازی مثبت بوده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بیش از یک سال از عرضه بازی سیفو می‌گذرد و این عنوان به دلیل سیستم مبارزات چالشی و هیجان انگیز، فضای سازی متنوع و خاص و همچنین باس‌‎ فایت‌های به یاد ماندنی برای بسیاری از کاربران تبدیل به یکی از بهترین تجربه‌های سال ۲۰۲۲ شده است. از زمان عرضه بازی روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و فروشگاه اپیک استور مخاطبان تمامی پلتفرم‌ها با بازخوردهای مثبت خود از محصول جدید Sloclap استقبال کردند. سیفو مدتی پیش روی کنسول‌‎های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس و فروشگاه استیم نیز عرضه شد و همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد.

سازندگان با انتشار یک توئیت اعلام کردند میزان فروش بازی Sifu در استیم تنها در دو روز بیش از ۵۰ هزار نسخه بوده است. نظر بیش از %۹۴ کاربران نسبت به بازی مثبت بوده است. تعداد کاربران ساب ردیت سیفو نیز به بیش از ۵۰ هزار نفر رسیده است. با توجه به اینکه بیش از یک سال از عرضه این بازی می‌گذرد و در تمام این مدت روی پلتفرم PC در دسترس بوده است، ثبت آمار فروش ۲۰ هزار نسخه‌ای بسیار تحسین برانگیز است.

جدیدترین DLC بازی سیفو به نام Arenas مدتی قبل به صورت رایگان و هم زمان با عرضه نسخه‌های جدید در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *