اخبار بازی

ناتی داگ روی یک عنوان فانتزی جدید کار می‌کند

ظاهراً استودیوی ناتی داگ هم‌اکنون روی سه پروژه کار می‌کند که یکی از آن‌ها عنوانی در سبک فانتزی خواهد بود و توسعه‌ی The Last of Us Online رو به اتمام است.

امروز، افشاگری با نام کاربری Oops Leaks در توییتر اعلام کرد که ناتی داگ، ساخت یک بازی تک‌نفره‌ی کاملاً جدید را به اتمام رسانده است. ظاهراً این بازی حال و هوایی فانتزی خواهد داشت و به‌طرز عجیبی، رئیس این استودیو یعنی نیل دراکمن (Neil Druckmann) در ساخت آن نقشی ندارد.

علاوه بر این بازی معرفی نشده، ناتی داگ همچنان مشغول توسعه‌ی بازی چندنفره‌ی The Last of Us است. این بازی که معمولاً با نام The Last of Us Online شناخته می‌شود، پس از ریبوتش از یک تجربه‌ی بتل رویال، عناصری از بازی Escape from Tarkov و The Division را شامل می‌شود و به گفته‌ی یکی از منابع این افشاگر، بازی نهایی، چیزی شبیه به The Day Before خواهد بود. تجربه‌ی این بازی نیز شباهت بسیاری به تجربه‌ای تک‌نفره دارد.

علاوه بر موارد مذکور، به‌نظر می‌رسد که حالت‌هایی مشابه حالت Factions MP که در بخش آنلاین نسخه‌ی ابتدایی The Last of Us وجود داشتند، در این بازی نیز حاضر خواهند بود. این فرد اذعان کرده است که از حذف کامل حالت بتل رویال بی‌اطلاع است.

همچنین، The Last of Us Online توجه داخلی زیادی را نیز برانگیخته و احتمالاً یکی از 10 بازی پرچمدار سرویس‌محوری خواهد بود که سونی اینترکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) برای عرضه‌ی روی پلی استیشن 5 در سال‌های آتی در نظر دارد. این فرد، تاریخ معرفی احتمالی این بازی را امسال و تاریخ عرضه‌‌اش را 2023 پیش‌بینی می‌کند و از عرضه‌ی احتمالی آن برای رایانه‌های شخصی در آینده خبر می‌دهد.

بازی سومی که این استودیو در دست ساخت دارد نیز The Last of Us Part III خواهد بود، چرا که ظاهراً داستان کلی آن نوشته شده است و در حال حاضر، تمرکز این استودیو روی دو پروژه‌ی دیگر قرار دارد. سال گذشته، دراکمن تأیید کرده بود که او و هالی گراس (Holley Gross)، پس از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم این سری، کلیت فیلمنامه‌ی نسخه‌ی سوم را نوشته‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *