اخبار بازی

تنظیمات Accessibility و درجات سختی به Sifu اضافه خواهد شد

با توجه به گفته‌های Pierre Tarno، موسس استودیوی SloClap، بازی Sifu به‌زودی آپدیتی برای بهتر شدن تجربه‌‌‌‌‌ی خود دریافت خواهد کرد.

در مصاحبه‌ای که اخیرا در برنامه‌ی The Weekly Talk Show صورت گرفت، اعلام شد که Sifu ممکن است جزئیات بیشتری را در تنظیمات و سطح دسترسی خود دریافت کند. منظور از تنظیمات Accessibility، قابلیت‌هایی است که تجربه‌ی بازی را راحت‌تر از قبل می‌کند. این خبر، مدت کوتاهی بعد از موفقیت باورنکردنی بازی و بحث‌هایی حول محور درجه سختی غیراستاندارد بازی مطرح شد. استیور سیلور، مجری برنامه‌ی The Weekly talk show در توییتر این خبر را تایید کرد.

او اذعان کرد که تعداد انگشت‌شماری از این تغییرات به خوبی در حال آماده‌سازی هستند. علاوه بر قابلیت تغییر کنتراست بالا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن، Sifu درجات سختی مختلفی هم دریافت خواهد کرد؛ درجه سختی‌های آسان و دشوار تا همه‌ی بازیکنان بیشترین لذت را از این بازی ببرند. سازندگان این مهم را الهام گرفته شده از بازی‌هایی مثل Metroid Dread ذکر کردند.

با اینکه این خبر عملا توسط سازندگان تایید شده است، اما هیچ اطلاعیه‌ی رسمی‌ای در دسترس نیست؛ پس بهتر است انتظارات را کنترل کنیم. بازی Sifu موفق به کسب نمرات تحسین‌برانگیزی شد و بازیکنان در حال لذت بردن از این اثر هستند. پیش از این، SloClap اعلام کرد که Sifu محتویات اضافه‌ای هم در آینده دریافت می‌کند. این محتویات می‌تواند شامل بسته‌های الحاقی متعددی شود. Sifu عنوانی‌ در سبک اکشن-ماجراجویی و Beat’em Up است که بازیکن را در نقش مبارزی انتقام‌جو قرار می‌دهد.

عنوان ذکر شده از همان زمان معرفی خود در رویداد پلی‌ استیشن تا به امروز، توجه دامنه‌ی وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کرده است. این بازی هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است. همچنین کاربران رایانه‌های شخصی هم می‌توانند از تجربه‌ی این بازی لذت ببرند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *