اخبار بازی

نویسنده‌ی رمان Wheel of Time دوست داشت روی روایت Elden Ring کار کند

برندن سندرسن (Brandon Sanderson)، نویسنده‌ی سری کتاب‌های Wheel of Time، به تازگی در مورد تصمیم فرام‌سافتور (FromSoftware) در رابطه با استخدام جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) صحبت کرده است. او معتقد است که مارتین چیزی در مورد بازی‌های ویدیویی نمی‌داند.

یکی از محبوب‌ترین نویسنده‌های ژانر فانتزی به تازگی نارضایتی خود از کار کردن جرج آر. آر. مارتین بر روی بازی جدید فرام‌سافتور را اعلام کرده است. او معتقد است که نویسنده‌ی Game of Thrones اصلا علاقه‌ی چندانی به بازی‌های ویدیویی ندارد. برندن سندرسن که سری کتاب‌های Mistborn و The Stormlight Archive را هم در کارنامه دارد، گفته که از انتخاب مارتین به عنوان نویسنده‌ی Elden Ring ناامید شده است. او معتقد است که نویسنده‌ای که آشنایی بیشتری با بازی‌های فرام‌سافتور دارد باید انتخاب می‌شد:

بگذارید کمی ناخوشایند باشم. فرام‌سافتور قصد ساخت یک بازی فانتزی و همکاری با یک نویسنده‌ی فانتزی را دارد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا کسی را به عنوان نویسنده انتخاب کنند که روزهایش را صرف صحبت در مورد NFL می‌کند. این در حالی است که نویسنده‌ی دیگری از زمان King’s Field طرفدار بازی‌های آن‌ها بوده و دائما بازی‌های آن‌ها را در فهرست ده برتر قرار داده است. نظر شما چیست؟ آن‌ها پیش جرج رفتند و یک بازی با جرج ساختند. جرج چیزی از بازی‌های ویدیویی نمی‌داند.

جرج آر. آر. مارتین ابایی از برملا کردن دانش کم خود در مورد بازی‌های ویدیویی ندارد. او سال گذشته در یک پست در بلاگ خود Elden Ring را ستود. با این حال خاطرنشان شد که بازی‌های ویدیویی تخصص او نیستند. این در حالی است که سندرسن خود را یکی از طرفداران بزرگ فرام‌سافتور می‌داند. King’s Field اولین بازی فرام‌سافتور است که در سال 1994 و برای کنسول پلی‌استیشن منتشر شد. اگر سندرسن واقعا از آن زمان بازی‌های این استودیو را دنبال می‌کرده، ناامیدی او قابل درک است.

کار ساخت بازی Elden Ring به پایان رسیده است و این بازی در تاریخ ۶ اسفند سال ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۲) برای ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *