اخبار بازی

استودیو سازنده بازی Hitman روی یک بازی نقش آفرینی آنلاین کار می‌کند

روز گذشته شرکت IO Interactive، استودیو سازنده بازی Hitman با انتشار یک توئیت اعلام کرد مشغول ساخت یک بازی نقش آفرینی فانتزی آنلاین است. این بازی مراحل ابتدایی ساخت را طی می‌کند و سازندگان فعلا مشغول جذب نیرو هستند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیو IO Interactive که بیشتر به خاطر کار روی سه‌گانه هیتمن شناخته می‌شود، روز گذشته اعلام کرد مشغول ساخت یک بازی کاملا جدید است. این بازی با ساخته‌های قبلی استودیو تفاوت‌های اساسی دارد. اولا اینکه فضای آن یک فضای فانتزی است و ژانر آن نیز نقش آفرینی انلاین است. هنوز نام این پروژه مشخص نیست و با توجه به اطلاعاتی از از اطلاعیه سازندگان به دست آمده، ظاهرا مراحل ابتدایی ساخت را طی می‌کند و احتمال تا عرضه آن زمان زیادی باقی مانده باشد.

استودیو سازنده بازی Hitman در توئیتر از بازیسازان سراسر دنیا دعوت کرد تا آن‌ها را در این مسیر جدید همراهی دهند. در واقع این توئیت یک آگهی استخدام بوده است. بر اساس پستی که سازندگان در وبسایت رسمی استودیو منتشر کرده‌اند، این بازی نقش آفرینی قرار است به صورت دائمی پشتیبانی شود و سازندگان تا سال‌ها پس از عرضه قصد تولید محتوا برای آن را دارد. ظاهرا این بازی در زانر نقش آفرینی-ماجراجویی سوم شخص است.

IO Interactive به دنبال افرادی است که سناریوهای مختلفی را برای ماموریت‌های فرعی بازی میان NPCها و مخاطبان طراحی کنند و ظاهرا بعد داستانی این ماموریت‌ها برای استودیو اهمیت زیادی دارد. با توجه به اطلاعات به دست آمده از آگهی استتخدام، به نظر می‌رسد این بازی حالت اشتراکی باشد و برای تجربه آن، مخاطبان باید حق اشتراک به صورت ماهانه و سالانه پرداخت کنند. اطلاعات دیگری درباره این پروژه مرموز در دسترس نیست و سازندگان فعلا سکوت پیشه کرده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *