اخبار بازی

Fallen Dynasty از قابلیت VRR روی کنسول‌ها پشتیبانی نمی‌کند

در اطلاعات رسمی منتشر شده دیگر از بازی Wo Long: Fallen Dynasty که توسط استودیوی بازی‌سازی تیم نینجا توسعه پیدا کرده است، اطلاعاتی از تنظیمات گرافیکی و ذخیره‌سازی اشتراکی میان پلتفرمی صحبت شده است.

همانطور که مطلع هستید، اخیراً تیم سازنده مستقر در استودیوی بازی‌سازی تیم نینجا برای پاسخ به سوالات مخاطبان پیرامون بازی Wo Long: Fallen Dynasty حاضر شدند و به همین خاطر نیز اطلاعات قابل توجه‌ای از این محصول با کاربران به اشتراک گذاشته شد تا حجم عظیمی از ابهامات پیرامون محصول آینده نقش‌آفرینی این استودیو برطرف شود.

استودیوی بازی‌سازی تیم نینجا به عنوان سازنده و همچنین کوئی تکمو به عنوان همکار هر دو تأیید کردند که بازی Wo Long: Fallen Dynasty ارتقاء رایگان میان‌نسلی از کنسول پلی‌استیشن ۴ به پلی‌استیشن ۵ دارند و از طرفی هم نیز بازیکنان پلتفرم‌های ایکس باکس با استفاده از دو قابلیت Smart Delivery و Xbox Play Anywhere می‌توانند به تجربه هر یک از نسخه‌های نسل هشتمی یا نهمی آن بازی بپردازند. همچنین فایل‌های ذخیره شده را نیز می‌توان بین کنسول‌ها و پلتفرم‌های نسل قبلی و نسل کنونی منتقل کرد، اما به سایر پلتفرم‌ها امکان‌پذیر نیست.

تیم توسعه‌دهنده همچنین اعلام کرد که قابلیت تجربه بازی به صورت میان‌ پلتفرمی یا همان کراس پلی بین دو کنسول مجزا وجود ندارد، اما بازیکنان ایکس باکس و پلی‌استیشن می‌توانند بازی Wo Long: Fallne Dynasty را با کاربران نسل قبل یا نسل کنونی به صورت مشترک تجربه کنند. همچنین کنسول دستی استیم دک نیز قابلیت اجراء این محصول را نخواهد داشت و پشتیبانی از دو قابلیت Nvidia DLSS و Intel XeSS نیز در یک‌ به‌روزرسانی پس از انتشاراتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

نسخه رایانه‌های شخصی محصول یادشده با نرخ ۱۲۰ فرمی بر ثانیه به همراه قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر اجراء می‌شود و این قابلیت شامل کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس نخواهد شد. در مورد بخش چندنفره نیز، مخاطبان یا به صورت تصادفی با سایر بازیکنان دیگر هم تیمی می‌شوند یا آنکه می‌توانند دوستان خود را برای شرکت در یک رویداد داستانی یا گیم‌پلی، دعوت کنند.

برخلاف آخرین ساخته قبلی استودیوی تیم نینجا یعنی Nioh 1 و Nioh 2، بازیکنان می‌توانند در بازی Wo Long: Fallen Dynasty به یکدیگر نیز حمله کنند؛ هرچند گزینه‌هایی برای تعیین متغیرهای گیم‌پلی مثل عدم حمله هم وجود دارد تا در صورت جستجو کردن سروری، در مقابل بازیکنان صلح‌آمیز‌ به تجربه محتوا بپردازید.

بازی Wo Long: Dynasty Fallen در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ برابر با ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴،‌ پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازیکنانی هستید که قرار است به تجربه این محصول بپردازند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *