اخبار بازی

نمایش جدید بازی Fable در شوکیس پیش روی ایکس‌باکس

صبح امروز حساب رسمی ایکس‌باکس با منتشر کردن تیزر کوتاهی، گمانه‌زنی ها برای نمایش جدید بازی Fable را افزایش داد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی Fable جدید که سالهاست مخاطبین صنعت ویدیو گیم را منتظر خود گذاشته است، اولین بار در شوکیس ۲۰۲۰ شرکت مایکروسافت رونمایی شد و با پخش تریلر نسبتا کوتاهی به صبر و حوصله گیمر ها پایان داد و پس از سالیان طولانی معرفی شد.

حالا حساب رسمی Xbox با منتشر کردن تیزری کوتاه، بسیاری از طرفداران سری بازی Fable را سر ذوق آورده است. در این تیزر کوتاه ۲۰ ثانیه‌ای ابتدا ما شاهد پخش شدن اکلیل های رنگی برو روی زمین هستیم که یک فردی با دنبال کردن این اکلیل ها به صفحه مانیتور خود برخورد می‌کند که عکس شوکیس ۲۰۲۳ ایکس‌باکس در این مانیتور به نمایش درآمده است و باری دیگر مایکروسافت زمان شوکیس را یادآوری می‌کند. اما نکته جالب در این تیزر کوتاه اول اکلیل های رنگی هستند که بشدت به حال و هوای بازی نقش آفرینی و محبوب Fable نزدیک است و موسیقی فانتزی و جالبی که در این تیزر پخش می‌شود، که این موسیقی نیز به حال و هوای موسیقی بازی Fable بسیار نزدیک است.

بازی جدید Fable که توسط استودیو بسیار خوشنام Playground Games در حال توسعه و ساخت است، جزو عناوینی بود که مایکروسافت برای شروع نسل نهم خود مانور زیادی بر روی آن داد. عنوان جدید از سری بازی Fable برای کنسول های نسل نهمی مایکروسافت یعنی Xbox Series X/S و ویندوز قرار است منتشر شود و انحصار مایکروسافت خواهد بود و در روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.

شوکیس جدید Xbox در تاریخ ۲۱ ام خرداد ماه و ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد. این شوکیس نیز شامل نمایش های بازی انحصاری و غیر انحصاری مایکروسافت خواهد بود و بعد از آن نیز شاهد شوکیس اختصاصی مربوط به بازی Starfield خواهیم بود.

حال باید دید آیا بازی Fable، پس از گذشت سه سال چه نمایش جدیدی خواهد داشت.

نظر شما چیست، به نظر شما بازی Fable در شوکیس ایکس‌باکس نمایش خوب یا حتی تاریخ عرضه‌ای برای مخاطبانش خواهد داشت یا خیر؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *