اخبار بازی

Survivor علاقه دارد روی دنباله این بازی کار کند

آقای Stig Asmussen، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor می‌گوید دوست دارد این مجموعه تبدیل به یک سه‌گانه شود و ایشان بتواند روی نسخه جدید کار کند. آقای Asmussen احتمال می‌دهد نسخه جدید با موتور آنریل ۵ ساخته شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی تا عرضه بازی Star Wars Jedi: Survivor، دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order باقی نمانده است. نسخه اول این مجموعه با ارائه یک گیم‌پلی مفرح با سیستم مبارزات عمیق و چالش برانگیز، محیط‌های پرجزئیات بکر که مخاطبان را تشویق به اکتشاف می‌کردند و همچنین یک داستان جذاب در جهان استاروارز، یک اقتباس شایسته از این مجموعه در واران گیم‌های ویدیویی محسوب می‌شود. سازندگان وعده داده‌اند با ارتقای تمام این ویژگی‌های مثبت، عنوانی به مراتب جذاب‌تر را به مخاطبان ارائه کنند و کارگردان بازی امیدوار است Survivor پایانی بر فرنچایز نباشد.

آقای Stig Asmussen، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor در مصاحبه‌ای با رسانه IGN از علاقه خود برای کار روی یک بازی دیگر از مجموعه سخن گفت. ایشان دوست دارد Star Wars Jedi تبدیل به یک سه‌گانه شود. شاید به نظر برخی صحبت کردن درباره دنباله یک بازی آن هم در حالی که هنوز روانه بازار نشده، کمی زود باشد اما، آقای Asmussen می‌گوید تیم سازنده پیش از عرضه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به بحث و گفت و گو درباره دنباله این بازی و کارهایی که می‌توانند روی آن انجام دهند، می‌پرداختند.

اگر ناشر تصمیم به ساختن دنباله بازی Star Wars Jedi: Survivor، به احتمال قوی این بازی با موتور آنریل ۵ ساخته شود و این بدان معناست که ارتقاهای گرافیکی و فنی متعددی را شاهد خواهیم بود. البته این صحبت‌ها هنوز جنبه رسمی پیدا نکرده‌اند.
بازی Star Wars Jedi: Survivor هشتم اردیبهشت ماه برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S ،PS5 و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *