اخبار بازی

کارگردان بازی Elden Ring از علاقه خود به بازی‌های چندنفره می‌گوید

آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی Elden Ring المان‌ها و مکانیزم‌های بازی‌های آنلاین و چند نفره را تحسین می‌کند و به بازی‌هایی مانند Escape from Tarkov علاقه زیادی دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از زمان عرضه بازی Demon’s souls استودیو فرام سافتور به تابو شکنی و جسارت در میان بازیسازان شهرت پیدا کرد. این استودیو ژاپنی و مدیرعامل آن، آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) با بازی‌های خود توانستند استانداردها و الگوهای جدیدی را برای ارکان بازیسازی تعریف کنند. با این همه آقای میازاکی نیز در بازی‌های خود از برخی المان‌ها و ویژگی‌هایی که در میان بازیسازان متداول است، بهره برده و این بدان معنا نیست وی به هیچ کدام از ارکان فراگیر و به اصطلاح ترند در صنعت بازی‌های ویدیویی علاقه ندارد.

اما کارگردان بازی Elden Ring به چه ترندها و ویژگی‌های همه گیری علاقه نشان می‌دهد؟ آقای میازاکی اخیرا با رسانه IGN در جریان رویداد DICE Awards مصاحبه‌ای داشته‌اند. زمانی که از ایشان سوال شد چه تکنولوژی‌های جدیدی و چه ترندهایی ایشان را به خود جلب می‌کند، اقای میازاکی از علاقه خود به بازی‌های چند نفره و مکانیزم‌های حاکم بر آن‌ها سخت گفت.

نمی‌دانم بتوان اسم آن را یک ترند جدید گذاشت یا خیر اما، المان‌های یک بازی چند نفره چه از حیث تکنولوژیک و چه از حیث گیم دیزاین که دائما بروز می‌شود و با زمان پیشروی می‌کند، برایم بسیار جذاب است. هم به عنوان یک طرفدار و هم به عنوان یک بازیساز شیفته این المان‌ها هستم. به عنوان بازی Escape from Tarkov را در نظر بگیرید، من دائما تغییرات این بازی را رصد می‌کنم.

بازی Escape from Tarkov سال ۲۰۱۷ عرضه شده و جزو اولین بازی‌هایی بود که در ژانر شوتر extraction قرار می‌گرفت. این دسته بازی‌ها روی گیم‌پلی واقع گرایانه و ایجاد تنش‌های سطح بالا تمرکز دارند. Escape from Tarkov پس از خود منبع الهام بازی‌های بسیاری شده که می‌توان Hunt: Showdown و مود DMZ در بازی وارزون ۲ اشاره کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *