اخبار بازی

بازی GTA 6 در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد

اخیراً یکی از اینسایدرهای مطرح شرکت راکستار گیمز طی توییتی به معرفی شدن بازی جدید و مورد انتظار این شرکت در سال جاری میلادی یعنی 2022 اشاره نمود.

یکی از اینسایدرهای برجسته‌ی شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) اخیراً با توییتی طرفداران Grand Theft Auto را هیجان زده کرده است. وی چنین ادعا می‌کند که به‌زودی پس از گذشت سال‌ها انتظار و شنیدن شایعات ضد و نقیض بالاخره از بازی جدید راکستار رونمایی خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ داده است که بسیاری از اینسایدرها در سال 2021 چنین اذعان داشتند که سال‌ها تا انتشار این بازی فاصله باقی مانده است و با توجه به سیاست همیشگی راکستار، این بازی نیز نهایتاً یک سال پیش از عرضه به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

این اینسایدر با نام کاربری Tez2 که همواره از وی به عنوان یکی از مطرح‌ترین اینسایدرهای شرکت راکستار گیمز یاد می‌شود، طی توییتی به معرفی بازی مورد انتظار این شرکت در سال جدید اشاره نمود. البته، فارغ از جمع کثیری که این بازی را Grand Theft Auto VI قلمداد می‌کنند، برخی دیگر بر این باور هستند که این بازی Bully 2 خواهد بود. البته، با توجه به فشارهای وحشتناکی که از سوی گیمرها به شرکت راکستار وارد می‌شود، بعید است که این شرکت به جای کار روی پروژه‌ی جاه‌طلبانه‌ی GTA 6 ریسک توسعه‌ی یک بازی بزرگ دیگر را به جان بخرد.

به هر ترتیب، Tez2 در توییت خود چنین گفت که: “نمی‌توانم بیش از این برای معرفی (بازی جدید) در سال جدید منتظر بمانم”. در واقع، همچنان صحت این ادعا و حتی این موضوع که آیا وی به معرفی بازی GTA 6 اشاره دارد یا خیر مشخص نیست و تا انتشار اعلامیه‌های رسمی این اظهارات را به عنوان شایعه در نظر بگیرید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *