اخبار بازی

همکاری رمدی و تنسنت برای ساخت یک بازی چندنفره با اسم رمز Vanguard

استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) و شرکت تنسنت (Tencent) برای ساخت و انتشار یک بازی چندنفره با اسم رمز Vanguard با یکدیگر همکاری می‌کنند.

استودیوی رمدی پیش‌تر اعلام کرده بود که پروژه‌ی Vanguard یک بازی شوتر PvE رایگان چندنفره و مبتنی بر Co-Op خواهد بود که تخصص روایت‌محور رمدی و گیم‌پلی اکشن را در یک تجربه‌ی چندنفره‌ی همه‌ جانبه‌ ترکیب می‌کند.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، Vanguard با موتور بازی‌سازی Unreal Engine توسعه می‌یابد و برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. استودیوی رمدی این بازی را برای اکثر نقاط جهان توسعه می‌دهد و منتشر می‌کند. این در حالی است که شرکت چینی تنسنت این بازی را برای “بازارهای منتخب آسیایی” بومی‌سازی می‌کند و هزینه‌های بومی‌سازی مرتبط را پوشش می‌دهد.

گفته شده است بودجه‌ی مربوط به توسعه‌ی عنوان Vanguard در محدوده‌ی بودجه‌ی یک بازی AAA از رمدی خواهد بود. استودیوی رمدی و شرکت تنسنت در توسعه‌ی Vanguard مشارکت مالی خواهند داشت و هر شرکت مسئول هزینه‌های انتشار و عملیات بازی در بخش خود خواهد بود. پس از جبران هزینه‌های توسعه، هر دو شرکت بخشی از درآمد را با دیگری تقسیم خواهند کرد.

در کنار عرضه‌ی Vanguard برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، رمدی به کمپانی تنسنت امتیاز جهانی توسعه و انتشار نسخه‌ی موبایلی این بازی را نیز داده است. تنسنت هزینه‌ی این پروژه را متقبل خواهد شد و دو شرکت مذکور روی یک طرح اشتراک‌گذاری جداگانه برای نسخه‌ی موبایلی توافق کرده‌اند.

شرکت تنسنت در می 2021 میلادی اعلام کرد که 3.8 درصد از سهام استودیوی رمدی را خریداری کرده است. استودیوی رمدی در حال حاضر علاوه بر پروژه‌ی Vanguard، روی توسعه‌ی عنوان Alan Wake 2 و بخش کمپین بازی CrossfireX نیز کار می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *