اخبار بازی

سازندگان Hellblade 2 اطمینان می‌دهند که تریلر اخیر گیم‌پلی بوده است

در پی انتشار گیم‌پلی بازی Hellblade II، برخی از افراد راجع به واقعی بودن آن شک داشتند و توسعه‌دهندگان نیز به این موضوع واکنشی نشان داده‌اند.

مراسم The Game Awards 2021 رویدادی پر جمعیت بود و می‌توان گل سرسبد این مراسم را بازی Senua’s Saga: Hellblade II دانست. این عنوان با نمایشی کاملاََ در خور نسل نهم و کیفیت بصری فوق العاده‌ی خود، همه را شگفت زده کرد. مایکروسافت (Microsoft) و نینجا تئوری (Ninja Theory) در دقایق ابتدایی مراسم، از اولین گیم‌پلی این اثر رونمایی کردند. پس از آن، عده‌ ای از خود پرسیدند که آیا این نمایش، گیم‌پلی واقعی و In Engine بوده یا خیر. توسعه دهندگان این عنوان در استودیوی نینجا تئوری، بازخوردی به این موضوع داشتند و بار دیگر اطمینان دادند که قطعا همینطور بوده است.

آقای دیوید گارسیا (David Garcia)، کارگردان صوتی این عنوان، اخیرا با انتشار پستی در توییتر خود اظهار داشت:

با اینکه بازی از تمام جهات (هنوز) بدون نقص نیست، اما تمام چیز‌هایی که در این تریلر مشاهده کردید، کاملا In Engine، بدون حقه، زنده و واقعی بودند.

دیوید گارسیا

همچنین وقتی کاربران از او دوباره در این مورد پرسیدند وی جواب داد که این نمایش، بخشی از گیم‌پلی عنوان اصلی بوده که یکی از توسعه دهندگان در استودیوی نینجا تئوری به اجرای آن، پرداخته بود.

بنابراین، تمامی شواهد از واقعی بودن گیم‌پلی نمایش داده شده از Senua’s Saga: Hellblade II خبر می‌دهند که موضوع بسیار خوبی برای استودیوی نینجا تئوری است و بی نقص بودن کار آن ها را نشان می‌دهد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade II در تاریخی نامعلوم برای پلتفرم‌‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. همچنین مشترکین سرویس Game Pass می‌توانند این بازی را در روز عرضه، بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی روی این سرویس تجربه کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *