اخبار بازی

تاریخ عرضه Sea of Stars برای نینتندو سوییچ مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی جدیدترین بازی سازنده‌ی Messenger، عنوان Sea of Stars که دارای سبک نقش‌آفرینی همراه با آهنگسازی یاسونوری میتسودا است، برای نینتندو سوییچ مشخص شد.

سرانجام با اطلاعیه‌ای در آخرین نمایشگاه Indie World تاریخ انتشار عنوان نقش‌آفرینی Sea of Stars که در دنیای Messenger روایت می‌شود، مشخص شد

به گفته‌ی شرکت توسعه دهنده‌ی بازی، سبوتج (Sabotage)، Sea of ​​Stars به ​​عنوان پیش درآمدی از بازی پیشین این شرکت Messenger عمل می‌کند و همچنین آهنگسازی این عنوان بر عهده‌ی آهنگساز خوش‌ آوازه‌ی ژاپنی، یاسونوری میتسودا (Yasunori Mitsuda)، که به خاطر کارهایش بر روی موسیقی‌های متن عناوینی همچون: Chrono Trigger، Chrono Cross و Xenogears شناخته می‌شود، خواهد بود.

Sea of ​​Stars روایت‌گر داستان دو فرد، یک راهبه و یک شمشیرزن و کمک آن‌ها به یکدیگر برای بدست آوردن جادوی مهتاب برای مقابله با Fleshmancer، هیولاهای متولد شده از کیمیاگری، است. دنیای این بازی برگرفته از سبک عناوین نقش‌آفرینی کلاسیک ژاپنی به طور خیره کننده‌ای زیبا طراحی شده‌اند، که جلوه‌ی آن را به ویژه می‌توان در طراحی حرکتی دشمنان و شخصیت‌ها یافت.

خبر انتشار Sea of ​​Stars به عنوان دنباله‌ای از بازی Messenger بسیار هیجان انگیز است، زیرا در Messenger تیم سازنده به خوبی توانسته بود رگه‌ها و مفهوم سبک کلاسیک را در بازی بگنجاند و حتی آن‌ را به چیزی مدرن و تازه تبدیل کند. بنابراین اگر همان نبوغ و روش در Sea of ​​Stars پیاده سازی شود، طرفداران نقش‌آفرینی می‌توانند منتظر عنوانی به معنای واقعی کلمه خاص، باشند.

شرکت سبوتج این عنوان را طی یک رویداد کیک‌استارتر در سال 2020 معرفی کرد جالب اینجاست که تنها بعد از 7 ساعت تمام بودجه‌ی مورد نظر ساخت این عنوان تامین گشت و به جرات می‌توان گفت که تقاضا و انتظارات زیادی از این بازی وجود دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

عنوان Sea of Stars در تعطیلات سال 2022 برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد، همچنین انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی نیز تایید شده است.

MEYSAMB300
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *