اخبار بازی

رئیس ایکس باکس خبر خوبی برای مشترکین Xbox Game Pass دارد

از زمان پیدایش سرویس Game Pass بسیاری از هواداران ایکس باکس نگران تداوم این سرویس در طولانی‌مدت بوده‌اند. با این حال فیل اسپنسر (Phil Spencer) به تازگی به این دسته از هواداران اطمینان داده که این سرویس فعلا جایی نخواهد رفت.

Xbox Game Pass و Xbox Game Pass Ultimate معامله‌ی بسیاری خوبی برای دارندگان پتلفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و یا PC هستند. خصوصا اگر طرفدار انحصاری‌های ایکس‌باکس باشید، چرا که این بازی‌ها از روز عرضه روی این سرویس در دسترس قرار می‌گیرند. با این حال از زمان آغاز به کار این سرویس بسیاری آن را به خاطر عدم ثبات در طولانی‌مدت مورد انتقاد قرار داده‌اند. فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، به تازگی اعلام کرده که تمامی این نگرانی‌ها بی‌جا بوده و این سوریس نه تنها در طولانی‌مدت، بلکه در شرایط کنونی هم قابل نگه‌داری است:

به نظرم خودتان می‌توانید ریاضی Xbox Game Pass را متوجه شوید. البته درست است که از تعداد دقیق مشترکین و پولی که پرداخت می‌کنند با خبر نیستید. اما به صورت تقریبی می‌توانید ریاضی این سرویس را انجام دهید و متوجه پتانسیل آن شوید. این سرویس قطعا پایدار خواهد بود.

اسپنسر در ادامه گفت:

عاشق تماشای رشد این سرویس هستم. چرا که به تنوع بازی‌هایی که بازی‌بازان انجام می‌دهند می‌افزاید و هم‌چنین به ما نشان می‌دهد که برروی چه عناوینی می‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم. به نظرم این یک ترکیب جادویی است. با این حال رشد Game Pass بخشی از رشد ایکس‌باکس است. این تنها یک المان جداگانه نیست که رشد می‌کند. Game Pass تنها تمرکز ما نیست، اما باید بگویم که این سرویس در طولانی‌مدت کاملا قابل حفظ است. نه تنها در آینده، بلکه با شرایط کنونی هم قابل حفظ است. ‌می‌دانم که بسیاری فکر می‌کنند در حال حاضر پول می‌سوزانیم تا در آینده از Game Pass سود ببریم، اما این تصور کاملا غلط است. سرویس ما در حال حاضر هم بسیار رضایت‌بخش است.

البته قابل حفظ بودن و سودده بودن دو مسئله‌ی کاملا متفاوت هستند. از زمان شروع Xbox Game Pass، ایکس‌باکس چندان آزادانه در مورد موفقیت این سرویس و سود و زیان آن صحبت نکرده است. با این حال صحبت‌های اسپنسر فعلا حاکی از این هستند که نه تنها Game Pass جایی نمی‌رود، بلکه در آینده‌ی نزدیک خبری از افزایش قیمت هم نخواهد بود. خبری که بدون شک بسیاری از هواداران ایکس‌باکس را خوشحال خواهد کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *