اخبار بازی

استودیو سازنده Gotham Knights مشغول ساخت بازی جدید خود است

بر اساس اطلاعاتی که یکی از طراحان ارشد WB Games در وبسایت LinkedIn قرار داده‌است، ظاهرا استودیو سازنده Gotham Knights در کنار ساخت این بازی، یک پروژه جدید را نیز آغاز کرده‌است که هنوز در فاز پیش تولید قرار دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو WB Games Montreal که تا کنون تنها روی بازی‌هایی با اقتباس از جهان کمیک‌های D.C کار کرده‌است، شوالیه‌های گاتهام را دست ساخت دارد. جایی تمام ابرقهرمان‌های بت فامیلی پس از (احتمالا) برگ بروس وین گرد هم می‌آیند تا بار دیگر امنیت را در شهر گاتهام برقرار کنند. مسلما پس از غیبت ۶ سال سه‌گانه بتمن آرکام، این بازی به همراه بازی جدید راک استدی جزو عناوین مورد انتظار طرفداران مجموعه است و توقعات و انتظارات از تیم سازنده بالا است. در چنین شرایطی معمولا تیم سازنده تمام تمرکز خود را صرف تکمیل پروژه می‌کند اما، ظاهرا WB Games در کنار آن مشغول آماده سازی مقدمات پروژه بعدی خود نیز است.

بنابر اطلاعاتی که یکی از طراحان ارشد استودیو سازنده Gotham Knights در پروفایل خود در وبسایت LinkedIn قرار داده، او و چند تن از اعضای استودیو “در کنار انجام وظایف خود در پروژه گاتهام نایتس” هسته و ارکان اصلی گیم‌پلی بازثی جدید را پایه ریزی کرده‌اند. به گفته این شخص وی در حال حاضر سرپرست تیم نوآوری بازی است و حتی یک نسخه دمو از این پروژه جدید قابل تجربه است. مسلما وی هیچگونه اطلاعاتی نظیر سبک بازی یا نام احتمالی آن ارائه نکرد.

همانظور که پیشتر اشاره شد WB Games تا کنون تنها در ساخت عناوین D.C محور فعالیت داشته و باید دی این پروژه یک چالش جدید برای آن‌ها است یا شاهد ساخت یک بازی جدید از ابرقهرمان‌های D.C خواهیم بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *