اخبار بازی

تأیید انتشار بازی Lost Soul Aside برای کامپیوتر و PS5؛ لغو احتمالی نسخه PS4

استودیو UltiZero Games با پخش یک تریلر گیم‌پلی تازه تأیید کرد که بازی Lost Soul Aside درکنار پلی استیشن 5 برای کامپیوتر نیز منتشر می‌شود.

بازی اکشن نقش‌آفرینی Lost Soul Aside از زمان معرفی در سال ۲۰۱۷ نظر بازیکن‌های زیادی را به خود جلب کرد و اخیرا یک تریلر گیم‌پلی از این اثر الهام‌گرفته از بازی‌های Final Fantasy و Devil May Cry در رویداد ChinaJoy 2023 به نمایش درآمد. شرکت سونی و استودیو UltiZero Games درکنار پخش یک تریلر کوتاه برای نمایش مبارزات هیجان‌انگیز و محیط‌های زیبای بازی جزئیات بیشتری از پلتفرم‌های مقصد آن را در اختیار طرفدارها قرار دادند.

نسخه پلی استیشن 5 بازی Lost Soul Aside سال‌ها پیش معرفی شد، اما اکنون تغییراتی در پلتفرم‌های مقصد اثر به‌وجود آمده است. استودیو UltiZero Games تأیید کرد که این بازی را در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار می‌دهد و برای استفاده از GeForce RTX با شرکت انویدیا همکاری خواهد داشت. جالب اینکه در توضیحات تریلر بازی در یوتیوب تنها به پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر اشاره شده است که احتمالا از لغو نسخه پلی استیشن 4 حکایت دارد.

با اینکه استودیو UltiZero Games سخنی از زمان انتشار Lost Soul Aside به میان نیاورده است، اما احتمالا زمان زیادی تا عرضه بازی باقی نمانده است. در این بازی با کازر همراه می‌شویم که با همزیستی با نام آرنا ادغام می‌شود. این دو باید درکنار غلبه بر دشمنان در طول مسیر برای بقا به یکدیگر تکیه کنند. دنیای بازی ترکیبی از المان‌های فانتزی و علمی-تخیلی است و گیمرها می‌توانند از سلاح‌ها و توانایی‌های مختلفی برای نابودی دشمنان استفاده کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *