اخبار بازی

نمایش تریلر Avatar: Frontiers of Pandora در یوبیسافت فوروارد

در جریان رویداد امشب یوبیسافت فوروارد، تریلر جدیدی از بازی Avatar: Frontiers of Pandora به نمایش گذاشته شد که علاوه‌بر صحنه‌های اکشن و سینماتیک بازی، تاریخ عرضه و جزئیات زیادی از گیم‌پلی آن را شامل می‌شود.

توسعه‌دهندگان استودیوی مسیو در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد از تریلر جدید بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کردند. بازی Avatar: Frontiers of Pandora در استودیوی Massive Entertainment یوبیسافت در دست ساخت است و قرار است در تاریخ هفتم دسامبر سال جاری میلادی (۱۶ آذر ۱۴۰۲) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

در ادامه می‌توانید نگاهی به تریلر سینمایی Avatar: Frontiers of Pandora داشته باشید:

دانلود از آپارات

جیمز کامرون، خالق فیلم‌های آواتار بعد از پخش این ویدیو در این رویداد حاضر شده و به توضیحاتی درباره جدیدترین ساخته یوبیسافت و استودیوی مسیو پرداخت. براساس توضیحات کامرون، داستان Avatar: Frontiers of Pandora کاملاً اورجینال و جدید بوده و لوکشن‌ها و اتفاقات جدیدی در این بازی انتظار طرفداران را می‌کشد. همچنین کارگردان بازی در ادامه به توضیحاتی درباره داستان جدید و ماجراهای کشف نشده این بازی پرداخته و درباره گیم‌پلی اول شخص بازی و دنیای جهان باز آن توضیح داد. همچنین با اشاره به زمان عرضه‌ی بازی دو تاریخ هفتم دسامبر سال جاری میلادی، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی، داستان و دنیای جهان باز بازی به نمایش گذاشته شد.

سلاح‌ها و استایل مبارزات متنوع، قدرت‎‌های فرابشری و امکان طراحی و ساخت سلاح‌ها و تجهیزات جدید با استفاده از منابع پاندورا و روند پیشرفت مهارت‌های بازیکن در جریان بازی از جمله جزئیاتی هستند که در جریان ویدیو گیم‌پلی بازی به آن اشاره می‌شود. همچنین گفته شده که بازیکنان می‌توانند در کمپین تک نفره بازی یا به همراه دوستان خود در بخش Co-op بازی را تجربه کنند.

همچنین در ادامه ویدیو گیم‌پلی بازی برای شما قرار گرفته که در ادامه به آن نگاهی خواهیم داشت:

دانلود از آپارات

دنیای پاندورا بسیار وسیع و زنده به نظر می‌رسد و پوشش گیاهی گسترده و موجودات مختلفی در آن وجود دارند که می‌توان با آن‌ها به تعامل پرداخت. در قلب این دنیای بکر و ناشناخته، داستان هیجان انگیز و جدیدی در انتظار بازیکنان است که مطابق معمول حول محور حمله‌ی نیروهای RDA به پاندروا و وظیفه شما برای حفاظت از آن روایت می‌شود.

درنهایت نظرات خود را در اینباره با واران گیم و سایر کاربران در میان بگذارید.

آی پینز، حامی پوشش زنده واران گیم از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *