اخبار بازی

قیمت‌گذاری بازی Starfield در نسخه‌های مختلف فاش شد

با اعلام یک کاربر در حساب توییتر خود، قیمت‌گذاری بازی Starfield در نسخه‌های مختلف مشخص شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

به نظر می‌رسد که دیگر فاصله‌ی چندانی با عرضه‌ی بازی مورد انتظار کمپانی بتسدا با نام Starfield نداریم. شوکیس فردا که اختصاصی همین بازی است، قرار است تا اطلاعات جدیدی از آن را برایمان فاش سازد. احتمالا در رویداد فردا قیمت‌گذاری بازی Starfield، تایید یا رد خواهد شد.

طبق اعلام کاربر billbil-kun که سابقه‌ی بالایی در افشای درست اطلاعات از بازی‌ها دارد، بازی Starfield در سه نسخه‌ی Standard ،Premium و Constellation به فروش خواهد رسید که قیمت‌های متفاوتی دارند:

Standard Edition:
کامپیوترهای شخصی: ۶۹.۹۹ یورو
ایکس‌باکس سری: ۷۹.۹۹ یورو

Premium Edition:
کامپیوترهای شخصی: ۱۰۴.۹۹ یورو (تقریبی)
ایکس‌باکس سری: ۱۱۴.۹۹ یورو (تقریبی)

Constellation Edition:
کامپیوترهای شخصی: ۲۹۹.۹۹ یورو
ایکس‌باکس سری: ۲۹۹.۹۹ یورو

در ادامه‌ی این افشا توسط billbill-kun، مشخص شد که نسخه‌ی Constellation تنها به صورت فیزیکی عرضه خواهد شد و در کل، هیچ نسخه‌ی collector از بازی به صورت دیجیتالی عرضه نخواهد شد. اخیرا اعلام شده بود که یکی از اقلامی که احتمالا در نسخه‌ی Constellation وجود خواهد داشت، یک ساعت هوشمند با طراحی بازی Starfield است.

قیمت‌گذاری بازی Starfield در نسخه‌های مختلف فاش شد

رویداد E3 2018 بود که تاد هاوارد، کارگردان بازی از پایان مرحله‌ی پیش‌تولید آن خبر داد، در حالی که بیش از یک‌دهه ایده‌ی ساخت آن در ذهن کمپانی بوده است. وی در مصاحبه‌های خود اشاره داشته بود که برای تحقیق و همچنین الهام‌گیری درست یک بازدید تحقیقاتی از کارخانه‌ی SpaceX داشته و ایلان ماسک نیز دیدار داشته است.

وی تایید کرده است که بازی Starfield به مانند بازی‌های اسکایریم و فال‌اوت نیز جناح‌های مختلفی خواهد داشت و اختیار حضور در هر یک برعهده‌ی بازیکن خواهد بود. در نهایت باید بدانیم که ما با اولین بازی این کمپانی همراه با المان‌های RPG خواهیم بود.

بازی Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر ( ۱۵ شهریور) برای ویندوز و ایکس‌باکس سری عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *