اخبار بازی

بازی جدید Prince of Persia چندان با استقبال روبرو نشده است

تنها ۲۴ پس از پخش تریلر بازی جدیدی از فرنچایز Prince of Persia با نام The Lost Crown، تریلر عنوان مذکور با بازخوردهای منفی هواداران مواجه شده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

کمپانی یوبیسافت امید دارد تا با ساخت ریمیک بازی Prince of Persia: Sands of Time و همچنین عرضه‌ی بازی جدید The Lost Crown از همین فرنچایز، اعتماد و اعتبار را به برند خود بازگرداند اما ظاهرا بدشانسی‌ها برای این شرکت فرانسوی تمامی ندارد.

در جریان رویداد Summer Game Fest 2023، در حالی که شنیدن اخبار جدید از ریمیک Prince of Persia: Sands of Time برای هواداران اولویت داشت، به طور غیرمنتظره‌ای از بازی پلتفرمر و ۲.۵ بعدی Prince of Persia: The Lost Crown رونمایی شد که البته تاریخ عرضه‌ی آن نیز در همان لحظه و در پایان تریلر اعلام شد! اما تا این لحظه واکنش‌های چندان مثبتی نسبت به تریلر اثر، نشان داده نشده است، ظاهرا تعداد دیسلایک‌ها در یوتیوب بر تعداد لایک‌ها برتری دارد.

بخشی از نارضایتی طرفداران از تریلر به دلیل تم موسیقی بی‌ارتباط با فضا و اتمسفر بازی است، بازدیدکنندگان معتقدند که سبک موسیقی تریلر که alt-rock و همچنین رپ محسوب می‌شود، هیچ ارتباطی با داستان و هویت بازی ندارد. از سوی دیگر هویت بصری چهره و مدل موی قهرمان بازی با انتشار هر بازی جدید از سری، از هویت خاورمیانه‌ای خود دور می‌شود که توسط هواداران با دقت یادآوری شده است.

کمپانی یوبیسافت روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، از تعدیل نیرو و برخی از آسیب‌های موجود در محیط کاری تا بازی‌هایی که یا انتشار آن‌ها لغو شده یا هیچ‌گونه تغییر ویژه‌ای در گیم‌پلی و نوع محتوای آن‌ها دیده نمی‌شود، باید منتظر ماند دید آیا این بازی جدید نیز به تاریخ انتشار خود پایبند می‌ماند یا خیر.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *