اخبار بازی

آیا تغییر نام تجاری بازی Warzone 2.0 رخ داده است؟

بازی Call of Duty: Warzone 2 پس از انتشار، اکنون دچار تغییری در برنامه‌های بازاریابی خود شده که جالب به نظر می‌رسد و آن چیزی نیست جز تغییر نام تجاری بازی Warzone 2.0. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی Call of Duty: Warzone 2 سال گذشته عرضه شد و همچنان به افول این سری سرعت بخشید. علی‌رغم تلاش سازندگان برای پشتیبانی بی‌وقفه، تدارک یک نقشه‌ی پویا و جذاب و البته بهبود گیم‌پلی بازی و در کل رفع ایرادات نسخه‌ی قبل، سعی بر افزایش استقبال از بازی دوم داشتند که چنین اتفاقی رخ نداد. کمپانی اکتیویژن نیز در یک حرکت عجیب، همچنان بازی اول را زنده نگه داشت و اعلام کرد که این بازی چند روز پس از عرضه‌ی بازی دوم دوباره در دسترس قرار می‌گیرد و به دلیل استفاده از نقشه‌‌ی Caldera، با نام Call of Duty: Warzone Caldera در اختیار قرار خواهد گرفت.

اما سلسله اتفاقات عجیب و ناگهانی برای این عنوان بتل رویال به پایان نرسیده است و ما همچنان شاهد اقدام دیگر کمپانی در سکوت برای تغییر نام تجاری بازی Warzone 2.0 هستیم؛ بر اساس گزارش وب‌سایت Destructoid ظاهرا تصمیم گرفته شده تا دیگر در تبلیغات و بازاریابی بازی از نام Warzone 2.0 استفاده نشود و از این پس تنها از نام Call of Duty: Warzone به کار گرفته شود. همچنین اخیرا از لوگوی جدید Call of Duty رونمایی شد که نشان از برنامه‌های جدید شرکت برای بازاریابی این فرنچایز دارد.

آیا تغییر نام تجاری بازی Warzone 2.0 رخ داده است؟

به نظر می‌رسد تلاش برای بازگرداندن بازیکنان به فرنچایز Warzone از جمله با تغییر نام تجاری بازی Warzone 2.0 ثمری نخواهد داشت، چرا که بازی اول درست در دوران پاندمی کرونا بود که به شدت مورد استقبال قرار گرفت و البته نقشه‌ی خاص و محبوب Verdansk نیز در این جذب بازیکن بی‌تاثیر نبود.

در مراسم Summer Game Fest 2023 اخیر، تریلری از فصل چهارم بازی Modern Warfare 2 رونمایی شد که دارای نقشه‌ی جدیدی با نام Vodel خواهد بود.

بازی Call of Duty: Warzone 2 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری و کامپیوترهای شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *