اخبار بازی

Wild Hunt به بیش از 50 میلیون نسخه رسید

بر اساس آماری که استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد منتشر کرده میزان فروش بازی Witcher 3: Wild Hunt از زمان عرضه به بیش از ۵۰ میلیون نسخه روی پلتفرم‌های مختلف رسیده است. آمار فروش کلی فرنچایز ویچر نیز حدودا ۷۰ میلیون نسخه رسید. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

حدودا هشت سال از انتشار بازی Witcher 3: Wild Hunt، یکی از برترین عناوین نسل هشتم و بهترین بازی سال ۲۰۱۵ به انتخاب رویداد The Game Awards می‌گذرد و هنوز جهان فانتزی، چشمنواز و پرجزئیات این بازی میلیون‌ها مخاطب را مجذوب خود می‌کند. در شرایطی که هنوز بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نتوانسته آنطور که باید و شاید از شر حواشی عرضه ضعیف خود خلاص شود، عاشقان بازی‌های فانتزی و نقش آفرینی پس از گذشت این همه سال هنوز برای فراموش کردن خاطرات تلخ انتشار این بازی به محصول قبلی استودیو CD Projekt Red پناه می‌برند. عرضه نسخه نسل نهمی ویچر ۳ که از یک ریمستر ساده فراتر بود، جان تازه‌ای به روند فروش این بازی بخشید و اثر مطلوب آن را می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

بر اساس توئیت اخیر سازندگان میزان فروش بازی Witcher 3: Wild Hunt از زمان عرضه به بیش از ۵۰ میلیون نسخه روی پلتفرم‌های مختلف رسیده است. بر اساس آماری که سازندگان در آوریل سال میلادی گذشته منتشر کردند، این بازی در آن زمان حدودا ۴۰ میلیون نسخه به فروش رسیده بود و این بدان معناست که ویچر در عرض یک سال ده میلیون نسخه دیگر نیز فروخته است. این آمار به نوبه خود نیز بسیار تحسین برانگیز است اما، اگر مدت زمانی که ار عرضه بازی می‌گذرد را نیز لحاظ کنیم، ارزش کار سازندگان بیش از پیش نمایان می‌شود. فرنچایز ویچر نیز در مجموعه بیش از ۷۰ میلیون نسخه به فروش رسیده است.

بازی Witcher 3: Wild Hunt هم اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *