اخبار بازی

خالق مجموعه Metal Gear نقشی در ساخت ریمیک متال گیر سالید 3 ندارد

به گفته سخنگوی کمپانی کونامی خالق مجموعه Metal Gear، آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) و همچنین طراح ارشد نسخه اورجینال، آقای یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa) نقشی در ساخت Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ندارند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از حدودا دو سال پیش شایعه ساخته شدن ریمیک بازی متال گیر سالید ۳ که به زعم بسیاری از طرفداران بهترین نسخه این فرنچایز ریشه دار محسوب می‌شود، در رسانه‌ها شنیده می‌شد و بالاخره کونامی در با همکاری سونی در جریان رویداد پلی استیشن شوکیس از این ریمیک که با نام رسمی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater شناخته می‌شود، رونمایی کرد. صداپیشگان نسخه اورجینال برای ایفا نقش موجود به نسخه ریمیک بازمی‌گردند اما، سوال اصلی برای بسیاری از طرفداران این است که آیا آقای کوجیما نیز برای هدایت تیم سازنده به کونامی می‌آید یا خیر.

پرسشی که البته بسیاری پاسخ آن را با توجه به شرایطی که بر بازی Metal Gear Solid V: Phantom Pain گذشت و نحوه جدایی آقای کوجیما از کونامی، از مدت‌ها پیش می‌دانستند. در هر حال و برای اطمینان بیشتر اخیرا خبرنگار IGN این سوال را از سخنگوی کونامی پرسیده است و بنابراین رسما تایید شد که خالق مجموعه Metal Gear و همچنین طراح ارشد نسخه اورجینال، آقای یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa) نقشی در ساخت بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ندارند. نکته جالب توجه دیگر اینجاست که کونامی، بر خلاف روند بیشتر ریمیک‌ بازی‌های AAA، قصد ندارد دیالوگ‌های بازی را از ابتدا ضبط کند و از فایل‌های موجود در نسخه اورجینال استفاده می‌کند

سخنگوی کونامی همچنین احتمال ساخته شدن ریمیک سایر نسخه‌های مجموعه را نیز رد نکرد و گفت آن‌ها همیشه به خواسته‌ها و بازخوردهای مخاطبان گوش می‌دهند و بر اساس این بازخوردها درباره پروژه‌های آینده تصمیم می‌گیرند.
بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *