اخبار بازی

دادگاه رسیدگی به شکایت مایکروسافت از CMA برای قرارداد اکتیویژن-بلیزارد در ماه جولای آغاز می‌شود

با شکایت رسمی مایکروسافت از رگلاتوری CMA در خصوص بلاک کردن قرارداد اکتیویژن-بلیزارد، دادگاه رسیدگی به این شکایت از ماه جولای آغاز می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از خرید بسیار پر سر و صدا و بحث برانگیز کمپانی های اکتیویژن-بلیزارد-کینگ توسط مایکروسافت، تقریبا هر ماه ما شاهد اخبار بسیاری از این قرارداد و روند نهایی شدنش هستیم. تقریبا یک ماه پیش بود که رگلاتوری بریتانیا یا به اختصار CMA این قرارداد را به دلیل امکان سلطه بیشتر مایکروسافت بر سرویس های ابری، بلاک کرد و مانع نهایی شدن آن شد. و پس از آن مایکروسافت نیز تصمیم گرفت که با تیم حقوقی خود شکایتی علیه این نظر CMA تنظیم کنند تا بتوانند نظر این رگلاتوری را برگردانند.

تقریبا هفته گذشته بود که به صورت رسمی مایکروسافت این شکایت را ارائه کرد و حالا تاریخ برگزاری جلسات رسیدگی به این شکایت توسط مارکوس اسمیت، رئیس CAT اعلام شده و قرار است در تاریخ ۲۴ ام ماه جولای و طی یک بازه زمانی ده روزه جلساتی صورت بگیرد، که البته در ابتدا قرار بوده این جلسات شش روزه باشد که مایکروسافت درخواست چهار روز بیشتر را داشته و این درخواست مورد قبول واقع شده است.

قرارداد اکتیویژن-بلیزارد که تا به الان فقط رگلاتوری CMA با آن مخالفت کرده، روز گذشته توسط رگلاتوری کره جنوبی نیز بدو هیچ شرط و شروطی مورد قبول قرار گرفت و چندی پیش نیز چین و اتحادیه اروپا نیز این قرارداد را تایید کردند و تا به الان فقط رگلاتوری FTC نظر خود را در مورد این قرارداد ارائه نکرده است و قرار است طی یک الی دو ماه آینده نظر نهایی خود را اعلام کند.

همچنین باید در نظر داشت که اگر شکایت مایکروسافت علیه CMA موفقیت آمیز باشد، آن وقت رگلاتوری CMA نیز باید در خصوص تصمیمی که گرفته تجدیدنظر بکند.

حال باید دید سرنوشت این قرارداد بزرگ در صنعت ویدیو گیم به کجا خواهد رسید.

نظر شما چیست، به نظر شما آیا مایکروسافت موفق می‌شود که این قرارداد بزرگ را نهایی بکند؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *