اخبار بازی

شایعه: زمان عرضه بازی Hellblade 2 سال 2023 است

بر اساس تیزر تبلیغاتی جدیدی که برای سرویس گیم پس منتشر شده است، ظاهرا مایکروسافت به صورت ضمنی سال ۲۰۲۳ را به عنوان زمان عرضه بازی Hellblade 2 در نظر گرفته است. هنوز این مسئله به صورت رسمی تایید نشده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

هرچند در سال میلادی گشته بسیار از طرفداران ایکس باکس از سران مایکروسافت به دلیل عدم عرضه بازی‌های انحصاری AAA گله‌مند بودند و از اینکه آن‌ها در رویدادهای سالانه حضور پررنگ نداشتند، خشمگین شده بودند، سران ایکس باکس از آن‌ها خواستند صبر پیشه کنند و منتظر اخبار جدید باشند. باید گفت طی سال ۲۰۲۳ مایکروسافت عملکرد موفقی داشته و با عرضه سه بازی Minecraft Legends ،Hi-Fi Rush و ردفال برای پلفترم‎‌های خود، رضایت طرفداران را تا حد زیادی جلب کرده است. در عین حال دو بازی بزرگ دیگر یعنی Forza Motorsport و Starfield نیز قرار است طی سال ۲۰۲۳ روانه بازار شوند. ممکن است کار به این نقطه ختم نشود و یک بازی مورد انتظار و محبوب دیگر نیز همین امسال در اختیار طرفداران قرار گیرد.

چندی پیش مایکروسافت یک تیزر تبلیغاتی جدید برای سرویس گیم پس منتشر کرده که در آن لیست تمامی عناوین ترد پارتی و فرست پارتی که در ماه‌های اخیر راهی سرویس این سرویس شده‌اند، به چشم می‌خورند. از سوی دیگر در این تبلیغ بازی‌های جدیدی که قرار است بزودی راهی این سرویس شوند نیز مشاهده می‌شوند. تمامی بازی‌های موجود در تیزر قرار است سال ۲۰۲۳ عرضه شوند، تنها عنوانی که هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، محصول جدید نینجا تئوری است.

همین مسئله باعث شده بسیاری فکر کنند مایکروسافت به صورت ضمنی به زمان عرضه بازی Hellblade 2 اشاره کرده باشد. لازم به ذکر است هنوز این مسئله به صورت رسمی تایید نشده است.

رویداد جدید مایکروسافت قرار است در خردادماه برگزار شود و انتظار می‌رود نمایش جدیدی از بازی هدبلید ۲ شاهد باشیم و شاید تاریخ انتشار دقیق بازی نیز مشخص شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *