اخبار بازی

الکترونیک آرتز حاضر به ساخت بازی جدید آلیس در سرزمین عجایب نیست

آقای آمریکن مک‌گی (American McGee) سازنده دو بازی American McGee’s Alice و Alice: Madness Returns می‌گوید شرکت الکترونیک آرتز حاضر به سرمایه گذاری روی ساخت بازی جدید آلیس در سرزمین عجایب نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

شاید زمانی که به ایده‌های دیوانه‌وار در واران گیم‌های ویدیویی بیاندیشیم، ساختن یک بازی بر اساس رمان آلیس در سرزمین عجایب که تم وحشت گوتیک داشته باشد حتی به ذهن هم خطور نکند و از همان ابتدا ایده شکست خورده‌ای به نظر آید اما، آن دسته از مخاطبانی که بازی American McGee’s Alice و دنباله آن Alice: Madness Returns را بازی کرده‌اند بدون شک نظر دیگری دارند. در این دو بازی المان‌ها و ویژگی‌های زیادی وجود دارد که ارزش تجربه را دارند. باید گفت اگر شما در انتظار ساخت نسخه سوم مجموعه و بازگشت به جهان شگفت انگیز آن هستید، متاسفانه ظاهرا چنین امری امکان پذیر نیست.

طراح ارشد دو بازی American McGee’s Alice و Alice: Madness Returns، آقای آمریکن مک‌گی (American McGee) مدت‌ها است که در تلاش است رضایت کمپانی الکترونیک آرتز را برای ساخت بازی جدید آلیس در سرزمین عجایب که Alice: Asylum نام دارد، به دست آورد و باید گفت این امر ظاهرا امکان پذیر نیست. در پستی که اخیرا در وبسایت Patreon منتشر شده آقای مک‌گی می‌گوید EA حاضر نیست روی این پروژه سرمایه گذاری کند و از سوی دیگر لایسنس ساخت آن را نیز واگذار نمی‌کند و حتی حاضر فروش IP نیز نیست.

بنابراین آقای مک‌گی می‌گوید تمامی گزینه‌های ممکن برای به واقعیت پیوستن بازی Alice: Asylum به بن بست خورده و از طرفداران بابت این مسئله عذرخواهی کرد. هنوز EA به اظهارات آقای مک‌گی واکنشی نشان نداده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *